تشدید ممنوعیت‌های تردد کرونایی از ظهر فردا در محورهای مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی عبادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه ممنوعیت تردد در محورهای مازندران با قوت درحال اجرا است، افزود:  باتوجه به تعطیلات پیش‌رو بحث اعمال ممنوعیت‌های کرونایی با قوت دنبال می‌شود.

وی با اعلام اینکه محورهای شمال هم توسط ماموران پلیس راه و هم توسط دوربین‌ها پایش می‌شوند، تصریح کرد: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ فردا در دستور کار قرار گرفته و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ شهریور ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: ممنوعیت‌های شمال کماکان در محورهای شمال در دستور کار پلیس قرار دارد و افرادی که قصد تردد در مسیر شمال را داشته باشند هم بحث اعمال قانون و بازگشت خودروها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

 عبادی از انسداد محور کندوان از 24 مردادماه تا بیستم شهریورماه برای انجام عملیات راه سازی در کیلومتر 9 تا 10 این محور خروجی مرزن آباد خبر داد.

وی بیان داشت: در راستای اجرای عملیات راه سازی و اصلاح ترانشه و نوسازی آسفالت در محور  کندوان این محور از فردا 24 مردادماه تا بیستم شهریورماه به غیر از روزهای تعطیل و روزهای پایانی هفته چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه اعمال خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: این محدودیت از ساعت 8 صبح تا ساعت 5 عصر در کیلومتر 9 تا 10 خروجی مرزن آباد اعمال می شود و رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، می توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز تردد کنند.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در محورهای ورودی استان از رانندگان و هموطنان عزیز خواست، از ترددها و سفرهای غیرضروری به استان جدا خودداری کنند.

عبادی اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 24434 و 24420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
هادی عبادی گفت: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در مازندران از ساعت ۱۲ فردا در دستور کار قرار گرفته و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ شهریور ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.