بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم جودوی نوجوانان/ صالحی امیری برای هرگونه کمک اعلام آمادگی کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، اردوی آماده سازی تیم نوجوانان جودو کشورمان از ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت. نوجوانان کشورمان پس از انجام مراحل تست کرونا وارد اردو شدند. امروز۲۴ مردادماه، نوجوانان  جهت تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک و در سالن مرکز سنجش حضور پیدا کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به طور سرزده در اردوی تیم  نوجوانان حضور پیدا کرد و با اعضاء تیم ملی و کادر فنی به گفت و گو پرداخت
,
 
,
ایوب رستمی سرمربی تیم نوجوانان درباره شرایط آغاز اردوی تیم نوجوانان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت های رئیس فدراسیون جودو، اردوها را آغاز کردیم. از لحاظ امکانات هر آنچه که نیاز بود را فدراسیون برای ما مهیا کرده و تمرینات پیگیری می شود. نوجوانان در خوابگاه آزادی اسکان دارند و این نفرات حاضر در اردوها چکیده جودوی ایران و در واقع مردان آینده المپیک هستند.
,
 
,
صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در جمع نوجوانان  اعلام آمادگی کرد که کمیته ملی المپیک برای فراهم شدن شرایط بهتر تمرینات نوجوانان در اردو، آماده هرگونه کمک بوده و هست.
,
 
,
رئیس کمیته ملی المپیک در خطاب به ملی پوشان و کادر فنی اعلام کرد: در صورتی که احساس کردید که در اردوها چیزی مورد نیاز بوده با هماهنگی فدراسیون به کمیته ملی المپیک اطلاع دهید تا امکانات در اختیار شما قرار بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در بازدید سرزده از اردوی تیم نوجوانان جودو ایران از اعلام آمادگی برای هرگونه کمک در آماده سازی این تیم خبر داد.