به موفقیت های هندبال خوشبین هستم/ حضور مانوئل مونتایا در ایران را به فال نیک می گیرم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛صبح امروز مانوئل مونتایا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان با حضور در آکادمی ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس، کیکاوس سعیدی دبیرکل و باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه دکتر صالحی امیری ضمن عرض خوش آمد به مانوئل مونتایا ابراز امیدواری کرد که هندبال ایران بتواند روزهای خوبی را تجربه کند. 

,
وی با بیان اینکه بایستی هدف گذاری ما تلاش برای حضور در المپیک 2024 پاریس باشد، افزود: من رزومه مانوئل مونتایا را دیدم و خوشحالم که یک مربی باتجربه و دانش به کشور ما آمده تا به هندبال کمک کند. 
,
صالحی امیری ادامه داد: هندبال ایران ظرفیت های بالایی دارد و آقای پاکدل هم شبانه روز در حال تلاش هستند و ما امیدواریم که بتوانیم در وهله اول در آسیا و سپس در مسابقات جهانی موفق ظاهر شویم و مطمئن باشید مجموعه کمیته ملی المپیک حمایت لازم را از هندبال خواهد کرد. 
,
در ادامه این دیدار مانوئل مونتایا با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از اینکه در کشور ایران حضور دارم، بسیار خوشحالم. من به ایران آمده ام که به هندبال شما کمک کنم و مطمئن باشید از تمام دانش و تجربه خود در این راه بهره خواهم برد. 
,
در پایان این جلسه نیز علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، از حمایت های ارزشمند کمیته ملی المپیک به خصوص دکتر صالحی امیری تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد هندبال ایران بتواند در یک بازه زمانی معین به سطح اول آسیا بازگردد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
صبح امروز مانوئل مونتایا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال کشورمان با حضور در آکادمی ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس، کیکاوس سعیدی دبیرکل و باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.