داعش، موصلی‌ها را به "اهدا"ی خون وادار می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از العالم، "عصمت رجب" مسئول شاخه چهاردهم حزب دموکرات کردستان عراق در نینوا اظهار داشت: در نتیجه افزایش حملات هوایی به مواضع داعش، این گروه ساکنان موصل را وادار می کند که برای اهدای خون به زخمی های تروریست این گروهک، به مراکز اهدای خون بروند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, العالم,

رجب در گفتگو با شبکه تلویزیونی " روداوو" که برنامه های خود را به زبان کردی پخش می کند، گفت: عناصر مسلح داعش در موصل از چند روز پیش اهالی را به رفتن به بیمارستان ها برای اهدای خون به عناصر مسلح زخمی شده در حملات هوایی وادار می کند.

,

وی افزود که حملات هوایی تلفات و خسارت های بسیاری متوجه داعش کرده است و این گروه در ابتدا، از شهروندان می خواست که داوطلبانه برای اهدای خون بروند، اما اکنون آنان را وادار به رفتن به مراکز اهدای خون می کند.

,

این در حالی است که هواپیماهای ائتلاف بین المللی هر از گاهی با حملات هوایی مواضع گروه داعش را در مناطق مختلف استان نینوا قرار می دهد و در نتیجه این حملات ده ها نفر از عناصر داعش کشته و یا زخمی شده اند.

,

عراق از دهم ژوئن (اواسط خرداد) با وضعیت امنیتی فوق العاده مواجه است و عملیات نظامی امنیتی برای بیرون راندن عناصر داعش از مناطق تحت سلطه این گروه دراستان های نینوا و صلاح الدین درجریان است و در استان الانبار نیز عملیات نظامی برای مقابله با داعش اجرا می شود.

,

انتهای پیام/ن

]
گروهک تروریستی داعش، برای مداوای تروریست‌های زخمی خود، خون اهالی موصل درشمال عراق را به اجبار درون شیشه می‌کند!