آخرین وضعیت دو نفر از اعضای رد صلاحیت شده در شورای شهر کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره آخرین وضعیت دو نفر از اعضای رد صلاحیت شده در شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر این افراد در فرآیند اعتراض قرار دارند و باید دید نتیجه اعتراضات چه می شود.

وی افزود:  در این حوزه هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان کرمانشاه از چهارم مرداد و هیئت مرکزی نظارت نیز از پنجم مرداد ماه فعالیتی نداشتند و تعطیل بودند.

حیدری تصریح کرد: افراد رد شده طبق ماده ۶۴ قانون که به آنها فرصت اعتراض داده شده نسبت به اعتراض اقدام کرده اند که در جریان نتیجه آن نیستم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض افراد رد شده در حال بررسی است.

حیدری خاطرنشان کرد: از آنجا که این افراد قبلاً تایید شدند و رای آوردند فرصتی یک ماهه برای اعتراض به آنها داده شده و حتما  طی این مدت همه ۴۵ نفر رد شده اعتراض کرده اند.

وی افزود: باید در ابتدا به این افراد گفته می شد که در انتخابات شرکت نکنند زیرا پس از شرکت آنها و کسب رای، ماده ۱۰۰ اعمال شد که از نظر حقوقی ایراداتی بر آن وارد است.

حیدری تصریح کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز بر رد این افراد ایراد گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
شهریار حیدری درباره آخرین وضعیت دو نفر از اعضای رد صلاحیت شده در شورای شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر این افراد در فرآیند اعتراض قرار دارند و باید دید نتیجه اعتراضات چه می شود.