مردم بزرگ ترین پشتیبان نیروهای مسلح هستند / راه اندازی ۸ بیمارستان تخصصی مقابله با کرونا توسط ارتش در کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، امیر سرتیپ علی حاجیلو  فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی ارتش در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی  ارتش که ظهر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد به پیشرفت های دفاعی نیروهای مسلح به ویژه ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش امروز در تمامی حوزه‌ها از جمله ساختار سازمانی، دانش نظامی و ساخت انواع تجهیزات مورد نیاز به حدی پیشرفت های چشمگیری داشته که باعث شده حتی دشمنان نظام اسلامی تعجب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ اراده ها است، گفت: مردم ایران پیروز نهایی این جنگ خواهد بود،چراکه  مردم ایران با اراده قوی  شکست ناپذیر بوده و بدون شک پیروز نهایی تمامی جنگ ها خواهد بود.

,

حاجیلو در ادامه سخنان خود به مقایسه توان ارتش پیش از انقلاب اسلامی با برهه فعلی پرداخت و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش ایران وابسته به بیگانگان بود و آنها در کوچکترین مسئله این نیرو تصمیم گیر بودند اما امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ارتش خیلی از کشورهای دنیا الگو شده که این افتخار بزرگی است.

,

وی ادامه داد: ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی و سازمانی خود که دفاع از حدود و ثغور و ارزش های نظام اسلامی است، در سایر مسایل مانند حوادث طبیعی و غیر مترقبه در نقاط مختلف کشور حضور فعال دارد.

,

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بزرگ ترین پشتیبان نیروهای مسلح مردم هستند، گفت: نیروهای مسلح کشورمان اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی نیز همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود. 

,

حاجیلو  به رشد و بالندگی ارتش نیز اشاره کرد و گفت:  ارتش برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات بهتر به مردم ارتش تاکنون ۸ بیمارستان در نقاط مختلف کشور راه اندازی کرده است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز هویت ملت را نشانه گرفته تا از این طریق به اهداف پلید خود برسد،گفت: دشمنان و در راس آنها استکبار با همراهی مردم و مدیریت و تفکر جهادی مسئولان هیچ وقت به اهداف خود نخواهند رسید.

,

 

,

 ظهر امروز طی مراسمی که با حضورامیر سرتیپ علی حاجیلوفرمانده لشکر شمالغرب ارتش ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، فرمانده لشکر شمالغرب کشور، رییس کل دادگستری و فرماندهان سپاه حضرت عباس، نیروی انتظامی در سالن ولایت برگزار شد از تلاش های امیر محمود سلیمانیان فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی نزاجا تقدیر و سرهنگ داود همتی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

,

گفتنی است امیر محمود سلیمانیان به عنوان جانشین لشگر ۶۴ ارومیه ادامه خدمت می دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ایران پس از انقلاب، امروز به الگوی کشور های منطقه تبدیل شده است به وضعیت کرونایی اشاره کرد و گفت: ارتش در راستای خدمت رسانی به مردم تا کنون 8بیمارستان تخصصی راه اندازی کرده است.