شهردار یاسوج برای معوقات حقوقی کارگران چه تدبیری دارد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس کارگران از محرومترین اقشار جامعه هستند و در اکثر موارد از داشتن حداقل‌های زندگی محروم می شوند دستمزدهای پایین، نادیده گرفتن حقوق انسانی، نداشتن امنیت شغلی از عمده ترین مشکلات قشر کارگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این رابطه کارگران شهرداری از اقشاری هستند که شبانه روز در گوشه و کنار خیابان ها برای برطرف کردن چهره شهر از آلودگی و زباله تلاش می کنند زحمت این قشر زمانی مورد اهمیت قرار می گیرد که ویروس منحوس کرونا جان آنها را مورد هدف قرار می دهد و به دلیلی حضور شبانه روزی در نقاط مختلف شهر می توان گفت بیش از اقشار مختلف در معرض ابتلا و  خطر بیماری کرونا هستند.

,

شرایط مختلف و سخت کار کارگری موجه ترین دلیل برای توجه به مطالبات این قشر است که بدون وقفه باید مورد توجه قرار گیرد و به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی در صورت عدم پرداخت مطالبات و حقوق آنها آسیب پذیر ترین قشر از لحاظ اقتصادی کارگران خواهند بود.

,

در همین رابطه تعدادی از کارگان سازمان فضای سبز شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما از عدم دریافت حقوق معوقه خود گلایه داشته  و عنوان کردند: از بهمن ماه سال 99 تا اکنون هیچگونه حقوقی از سازمان فضای سبز شهرداری دریافت نکرده ایم.

,

پرسنل فضای سبز شهرداری یاسوج در ادامه بیان داشتند: با اینکه برخی افراد حدود 14 سال سابقه کاری دارند اما هیچگونه بیمه ای از اسفندماه سال گذشته تا امروز برای  آنها پرداخت نشده است.

,

این کارگران تاکید کردند: به همراه افراد آبیار بالای 150 نفر بوده که مشکلات عدم پرداخت حقوق داریم و در این شرایط سخت اقتصادی حتی یک ماه  عدم پرداخت حقوق سبب مشقت و سختی در تامین هزینه های اولیه زندگی می شود بنابراین از مسئولان امر از جمله شهرداری خواهان پرداخت حقوق معوقه خود هستیم.

,

گفتنی است به منظور پیگریی مطالبات این قشر تماس های مکرری با شهردار یاسوج گرفته شد اما شهردار شهر یاسوج پاسخگوی این تماس ها و مطالبات قشر کارگر فضای سبز شهرداری نبود و باید دید درخواست های مکرر و ادامه دار قشر ضعیف جامعه یعنی کارگر به منظور پیگیری مطالبات  مورد توجه قرار  خواهد گرفت؟ و اینکه شهردار یاسوج برای کمک به پرداخت مطالبات حقوقی کارگران چه تدبیری لحاظ خواهد کرد؟

,

لازم به ذکر است این پایگا خبری آماده درج پاسخ شهردار شهر یاسوج در خصوص مطالبات حقوقی کارگران فضای سبز شهرداری یاسوج خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
کارگران سازمان فضای سبز شهرداری یاسوج به عدم پرداخت مطالبات حقوقی خود اشاره کرده و عنوان کردند: از بهمن‌ماه سال ۹۹ تاکنون هیچگونه حقوقی از سازمان فضای سبز شهرداری دریافت نکرده‌ایم.