بازدیدهای میدانی مسوولان از روستاها به رفع مشکلات مردم کمک کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان از روستای جعفرآباد از توابع بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب بازدید کرد.

کریمی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بسیاری از مدیران و مسئولین در طول سالها به این منطقه رفت و آمد کرده و نسبت به مشکلات و معضلات مردم ساکن در آن آگاهی پیدا کرده اند و به اذعان ساکنین این روستا تنها وعده هایی بی عمل از مسئولین نصیب آنها شده است.

وی ادامه داد:مشکلات این روستا به حدی زیاد بود که نماینده ولی فقیه استان هرمزگان حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده  تصمیم بر این موضوع گرفت که ستاد امربه معروف و نهی از منکر به طور ویژه در این روستا حضور پیدا کنند.

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر و نهی از منکر هرمزگان بیان داشت: در این بازدید که حدود ۴ ساعت طول کشید مردم این روستا مشکلات فراوانی را بازگو کردند که باید خدمتگزاران این مردم آنها را هر چه زودتر عملیاتی و به سرانجام برسانند.

کریمی عنوان کرد: شماری از خانوارهای روستایی مناطق دورافتاده و سخت گذر روستای جعفرآباد از توابع توکهور و هشتبندی شهرستان میناب به دلیل برخی مشکلات هیچ گاه موفق به دریافت شناسنامه  نشده اند و براین اساس از هر نوع امکانات عمومی و خدمات دولتی بی بهره اند.

وی گفت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب  اسلامی زندگی افرادی از این نوع ، باور پذیر نیست اما باید اعتراف کرد، فاقدین شناسنامه به  دور از هر نوع امکانات و خدمات در استان هرمزگان زندگی می کنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در پایان این بازدید از تمام مسئولین مربوطه به ویژه مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان و مدیرعامل آبفا هرمزگان درخواست کردند به طور ویژه به مشکلات این روستا رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
حجت الاسلام والمسلمین کریمی با بیان اینکه روستانشینان هرمزگانی با مشکلات زیادی همراه هستند، گفت: مسوولان باید بازدید میدانی از روستاها را با هدف تصمیم گیری آگاهانه برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.