انتصابی سوال‌برانگیز در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی/ تخلفاتی که با لابی برای انتصاب در بدنه نفت مغفول می‌ماند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس در استان بوشهر قرار دارد که در کنار همه فعالیت‌های مستقیم و غیر مستقیم خود، نقش بسیار اثرگذاری در اشتغال جوانان و اقتصاد کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

با توجه به اهمیت آن نیاز است در انتصابات دقت بسیار بالایی توسط مجموعه وزارت نفت با درنظر گرفتن همه موارد قانونی انجام شود.

,

اما گاها دیده می‌شود افرادی که در مجموعه های نظارتی دولت، قوه قضائیه و حتی بازرسی وزارت نفت دارای پرونده های تخلف هستند، اما با لابی‌های بسیار قوی از همه تخلفات آنها چشم پوشی می‌شود و به راحتی فصل جدیدی از ناامیدی را آغاز می‌کند.

,

براساس مستندات پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر یکی از افرادی که در سال ۹۸ به دلیل تخلفات بسیار بالا کمیسیون تخصصی وزارت نفت رای به یک‌سال انفصال خدمت و محروم از پست‌های حساس و کلیدی وی صادر کرد، امروز به پیشنهاد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و با ارتباط با مجموعه بالا دستی در وزارت نفت به عنوان سرپرست در یکی از مجموعه‌های اثرگذار حوزه اشتغال منصوب شده است.

,

در بررسی های پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر، وی هیچ گونه تخصصی در حوزه اقتصادی و اشتغال ندارد که نیاز است در کنار تخصص موضوع بومی بودن نیز مورد توجه قرار گیرد.

,

این فرد با تفکر اصلاح طلبانه و جامانده دولت تدبیر و امید، در حال لابی است که در دولت انقلابی مسئولیت همین پست با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کند تا بتواند با تفکر اصلاح طلبانه اما پوشش انقلابی، برای جریان سیاسی خود اثرگذار باشد.

,

براساس شنیده های غیر رسمی وی نیروهایی انقلابی را از سمت‌های زیر مجوعه حذف و  حکم انتصاب برای پست‌های حساس برای افرادی صادر کرده که بسیار از آنها سابقه درخشانی ندارند و برخی نیز دارای سابقه تخلف  هستند. افرادی که در احکام صادره مشخص شده است همه از دست های پنهان جریان اصلاحات هستند.

,

نام و سمت مستقیم این فرد به همراه مستندات این مطلب به جهت حفظ آبرو نزد پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

,

مجموعه وزارت نفت و مسئولین استان بوشهر باید توجه داشته باشند و در انتصابات از افرادی استفاده شود که اول بومی و یا برای مردم استان بوشهر قابل احترام و بتواند پاسخ گو اشتغال استان باشد و دوم اینکه روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد.

,

افرادی که با لابی و رانت های سیاسی سعی دارند در پست های حساس قرار گیرند، قطعا دردی از مردم دوا نخواهند کرد و بعداز مدتی خسارت های پنهان آنان نمایان خواهد شد.

,

پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر آمادگی دارد تا پاسخ مجموعه وزارت نفت و مدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس و وزارت کتعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص این موضوع منتشر یا هر گونه مکاتبه داشته باشد.

,

این مطلب بدون هیچ نیت سویی نوشته و منتشر شده است و صرفا برای جلوگیری از تخلفات احتمالی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
براساس مستندات یکی از افرادی که در سال 98 به دلیل تخلفات بسیار بالا، کمیسیون تخصصی وزارت نفت رای به یک‌سال انفصال خدمت و محروم از پست‌های حساس و کلیدی وی صادر کرد، امروز به پیشنهاد پارس جنوبی و با ارتباط با مجموعه بالادستی در وزارت نفت به عنوان سرپرست در یکی از مجموعه‌های اثرگذار حوزه اشتغال منصوب شده است.