نماهنگ «دهه هشتادیا» تماشایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماهنگ «دهه هشتادیا» عنوان تازه‌ترین و یکی از متفاوت‌ترین محصولات مرکز موسیقی مأوا است که بر اساس سرود «کی گفته عاشقی برا قدیمه؟» گروه سرود وصال با حضور عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر و علی رام نورایی منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نماهنگ که پخش تیزر آن طی روزهای گذشته با حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی همراه بود سعید پاشازاده شاعر، علی شمس تهیه کننده و مهران علوی به عنوان کارگردان حضور دارند.

,

روابط عمومی مرکز موسیقی مأوا نیز همزمان با انتشار این نماهنگ متنی را با عنوان «چند خط درباره یک تجربه جدید و ضروری» منتشر کرده که در مشروح آن آمده است: نوجوانان تقریباً بخش فراموش شده تولیدات رسانه‌ای در کشور ما هستند. درباره ویژگی‌ها و سلیقه‌ها و علاقه‌های آنان کمتر فکر می‌کنیم و کمتر کاری اختصاصی برای‌شان تولید می‌کنیم. و طبیعی است که وقتی ما کاری نمی‌کنیم، دیگران این خلا را با تولیدات متفاوت‌تری پر می‌کنند.

,

ما در مرکز موسیقی ماوا مدتی است تمرکز خود را بر این حوزه گذاشته‌ایم و در تلاشیم که آثاری را برای مخاطب نوجوان طراحی و تولید کنیم. در تلاشیم که این آثار صرفاً محدود به یک بخش از مخاطبان نباشد و هر اثری برای جامعه مخاطبان هدف آن اثر تولید شود. کما اینکه در محرم امسال هم نماهنگ «گره» برای بخشی از این مخاطبان تولید و با استقبال آنان روبرو شد و نماهنگ «دهه هشتادی ها» برای بخش دیگری از مخاطبان نوجوان، با حال و هوای دیگر و ادبیاتی دیگر تولید شد.

,

از ابتدای ورود به این حوزه می‌دانستیم که با مسیر طی نشده پر چالشی روبرو هستیم و پس از تولید هر اثر نیازمند شنیدن دقیق نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان و صاحب نظرانیم، تا ادامه این مسیر را دقیق‌تر و درست‌تر از قبل طی کنیم.

,

پس با آغوش باز شنوای نظرات همه شما هستیم. به امید اینکه این نقد و نظرات کمک کند تا مخاطب نوجوان در تولیدات رسانه‌ای کشور دیده شود.»

,

, ,

انتهای پیام/

]
مرکز موسیقی مأوا در تازه ترین تجربه موسیقایی خود که تیزر آن نیز با حاشیه هایی مواجه شد، نماهنگ «دهه هشتادیا» را با هنرمندی عبدالرضا هلالی، محمد حسین پویانفر و علی رام نورایی منتشر کرد.