سرلشکر موسوی به تیم‌های قهرمان ارتش در مسابقات نظامی تبریک گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای، قهرمانی نیروی دریایی ارتش در مسابقات بین‌المللی غواصی عمق و جام دریا را به امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نداجا و قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح را به امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام سرلشکر موسوی به فرمانده نیروی دریایی ارتش به شرح زیر است:

, متن پیام سرلشکر موسوی به فرمانده نیروی دریایی ارتش به شرح زیر است:,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

,
,

سلام علیکم

,

کسب مقام قهرمانی در مسابقات بین‌المللی غواصی عمق و جام دریا توسط دلاورمردان نیروی دریایی را به حضرتعالی، قهرمانان عزیز، آحاد کارکنان نیروی سرافراز و به خانواده‌های محترم آنها تبریک عرض می‌کنم

,

همچنین از مدیریت موفق جنابعالی و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات، که گام مهمی در ارتقاء سطح دیپلماسی دریایی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

,

از خداوند منان توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه عزیزان دریادل آن نیروی راهبردی را تحت زعامت فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستارم.

,

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

,

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

,

همچنین در پیام فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری آمده است:

, همچنین در پیام فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ حیدری آمده است:,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

برادر ارجمند امیر سرتیپ کیومرث حیدری

,

فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

,

سلام علیکم

,

کسب مقام نخست مسابقات بین‌المللی اربابان سلاح توسط نیروی همیشه قهرمان زمینی ارتش را به حضرتعالی، قهرمانان عزیز، آحاد کارکنان نیروی زمینی ارتش و خانواده‌های محترم کارکنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

,

میزبانی مسابقات بین‌المللی، گامی مهم در توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات آموزشی فرهنگی و تبادل دانش و تجربه با کشورها است که در این راستا از میزبانی شایسته و مدیریت موفق جنابعالی و آحاد دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر می‌نمایم.

,

توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه همرزمان عزیز در آن نیروی سرافراز را تحت زعامت فرماندهی معظم کل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

,

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

,

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
فرمانده کل ارتش در پیام‌های جداگانه‌، قهرمانی نیروی دریایی ارتش در مسابقات بین‌المللی «غواصی عمق» و «جام دریا» و قهرمانی نیروی زمینی ارتش در مسابقات بین‌المللی «اربابان سلاح» را تبریک گفت.