سامانه های دورکاری کارمندان در یزد راه اندازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، در سومین جلسه کمیسیون شهرهوشمند و بهبود روش‌های شورای اسلامی شهر یزد توسعه سامانه‌های حمل و نقل شهری و اتوبوس یاب با نصب تابلو‌های روان اطلاع رسانی و همچنین سامانه املاک شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

در این جلسه مجید تجملیان، رییس کمیسیون با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام سازمان فاوا خواستار برگزاری جلسات هفتگی و منظم هیات مدیره جهت پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه تمام سازمان شد.

,

او با تاکید بر اهمیت زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های شهرداری خواستار پیگیری اجرایی شدن زیرساخت عملیاتی- انسانی در سازمان حمل ونقل بار مسافر شهرداری شد.

,

تجملیان با تشکر از اعضای شورای شهر در دوره قبل و مدیران و کارشناسان شهرداری برای ایجاد سامانه اتوبوس یاب همراه با نصب تابلو‌های روان اطلاع رسانی در ایستگاه‌های اتوبوس درون شهری، بر ایجاد سامانه های برنامه‌ریزی سفر شهری و همچنین پایش و هشدار در دوره ششم شورا تاکید کرد.

,

 ایجاد سامانه های دورکاری و آموزش برای تاب آوری شهروندان در منزل در این شرایط کرونا، فرهنگسازی استفاده از اتوبوس، تغییر نگرش همکاران شهرداری نسبت به فناوری، تقویت، فرهنگسازی و آموزش سامانه‌های موجود، شناسایی مطالبات مردمی و اولویت بندی آنها، تهیه طرح مطالعاتی آسیب شناسی استفاده از اتوبوس‌های درون شهری از جمله موارد مطرح شده از سوی سایر اعضای کمیسیون در این جلسه بود.

,

انتهای پیام/ک

]
رییس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد بر اهمیت زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های شهرداری یزد تاکید کرد.