کمک ۴۰۰ میلیونی مجموعه اصناف کرمان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله ظهر امروز در آیین آزادسازی ۱۸ زندانی محکوم مالی استان کرمان اظهار کرد: از ۵ آذر سال گذشته در رزمایش کمک مومنانه حرکت جدیدی شروع شد و مومنانه واقعی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد آغاز شد.

وی افزود: استان کرمان جزء استان های تراز اول است، کاری مومنانه تر از آزادی زندانیان مالی نیست، صلح و سازش تاثیر بسیاری در این حوزه داشته است، در این میان هیچ کس سعی نکرد پرچم این کار را به نام خود بلند کند و همه تلاش کردند تا این اقدام به عنوان کاری آرمانی در مکتب حاج قاسم باقی بماند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: مجموعه اصناف حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد، بنابراین ما می توانیم با یک شبکه سازی گسترده در سپاه و  بسیج این امر را محقق کنیم و تلاش داریم کار بزرگی در زمینه آزادسازی زندانیان انجام دهیم.

سردار معروفی با اشاره به برگزاری این مراسم در بیت الزهرا موقوفه حاج قاسم، گفت: شهید سلیمانی قبل از اینکه پاسدار انقلاب و ملت ایران باشد پاسدار و پاسبان خودش، همه اعضا و جوارحش بود، این شهید بزرگوار درون رزم قوی داشت و به دنبال آن به برون رزم قدرتمندی دست پیدا کرد.

وی یادآور شد: این شهید بزرگوار از خداوند متعال می ترسید به همین دلیل از دشمنان خدا هراسی نداشت، اگر چه در جبهه های مختلف هدف مستقیم دشمن بود، او بین خود و خدا را اصلاح کرد و خدا هم به زیبایی بین او و خلقش را اصلاح کرد و او را عزیز قلوب مردم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: هر کس که شک دارد خداوند عزت را به انسان می دهد با شهادت شهید سلیمانی به یقین برسد، شهادت حاج قاسم گناه را در جبهه انقلاب کم کرد و بسیاری کسانی که از جبهه انقلاب جدا شده بودند با شهادت ایشان بازگشتند و به فرموده رهبر انقلاب شهادتش اثر بیشتری نسبت به حیاتش داشت.

سردار معروفی ابراز کرد: شهید سلیمانی بزرگ ترین شخصیت فرهنگی جهان اسلام است، او در جهان اسلام تمام نگاه ها را نسبت به ولایت، شیعه و جهان اسلام تغییر داد و اسلام ناب را معرفی کرد، همین امر سبب شد تا امروز بیت الزهرای موقوفه حاج قاسم جهانی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی در راهیان حاج قاسم روزانه ۳ هزار نفر روایت گری جانفشانی های این شهید بزرگوار را خواهند شنید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
سردار حسین معروفی گفت: مجموعه اصناف حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد، بنابراین ما می توانیم با یک شبکه سازی گسترده در سپاه و بسیج این امر را محقق کنیم و تلاش داریم کار بزرگی در زمینه آزادسازی زندانیان انجام دهیم.