پیش‌بینی ۷۵ میلیارد تومان برای بیمارستان خدابنده در سال۱۴۰۰
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ البرز حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: معضلات حوزه بهداشت و درمان یکی از مهمترین مشکلات شهرستان خدابنده است و با وجود احساس نیاز برای ساخت بیمارستان 165 تختخوابی که برای 20 هزار نفر جمعیت خدمات می‌دهد، هنوز این پروژه در شهرستان به بهره‌برداری نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به کمبود بیمارستان در شهرستان خدابنده، گفت: بخش‌های  بیمارستانی، بهورزی، اورژانس، عدم ماندگاری پزشکان و نبود تجهیزات و امکانات شرایطی را فراهم کرده است که مردم این منطقه تحت فشار هستند.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه وزارت بهداشت از زمان قاضی‌زاده هاشمی پیگیر احداث بیمارستان در خدابنده است، افزود: در سه سال گذشته با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر وقت با ایجاد شرایط لازم این پروژه کلید خورد.
,
 
,
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قرارداد اول این پروژه تقریبا به اتمام رسیده است اما ادامه کار نیازمند مطالعه بوده تا پس از انجام مرحله سفت و نازک کاری، تجهیزات و تاسیسات این مجموعه خریداری و به کارگیری شود که خرید تجهیزات برای این بیمارستان نیازمند برآورد جدیدی است.
,
 
,
حسینی با بیان اینکه با توجه به معضلات موجود مباحث پیمان سپاری در حال انجام است اگر چه فصل کاری را از دست داده‌ایم، افزود: به شدت به وقفه به وجود آمده در خصوص احداث بیمارستان شهر قیدار منتقد هستم چرا که فصل کاری به اتمام رسیده و کاری انجام نشده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امسال در پیوست قانون رقم خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که 15 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت بوده و توزیع 10 میلیارد در اختیار نمایندگان قرار داده شده است و قرار است برای تجهیز بیمارستان از منابع داخلی نیز 50 میلیارد تومان اختصاص یابد.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه سرجمع 75 میلیارد برای ادامه احداث بیمارستان شهر قیدار در سال 1400 در نظر گرفته شده است، افزود: 6 ماه فرصت کار در خدابنده از دست رفته است و برای اجرای این پروژه باید باید پیگیری لازم از طریق استانداری و دانشگاه علوم پزشکی که تا کنون کند عمل کرده‌اند، انجام شود.
,
 
,
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از بدهکاری 18 میلیارد تومانی این پروژه در مرحله قبل خبرداد و گفت: تکمیل این پروژه نیازمند نگاه ویژه‌ای از سوی استان و وزارت به عنوان متولی آن است.
,
 
,
حسینی گفت: این هفته جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود تا میزان پیشرفت این پروژه بررسی و نتایج اعلام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
البرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۵ میلیارد تومانی برای ادامه احداث بیمارستان خدابنده در سال جاری پیش‌بینی شده است.