«ساداتی‌نژاد» رئیس کارگروه ملی بیابان‌زدایی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی را به عنوان رئیس کارگروه ملی بیابان‌زدایی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن حکم رئیس جمهور به این شرح است:

,

بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد

,

در اجرای بند (۱) ماده (۲) آئین‌نامه تشکیل کارگروه ملی بیابان‌زدایی مصوب ۱۳۸۹/۰۵/۲۴ هیئت وزیران، به موجب این حکم به عنوان «رئیس کارگروه ملی بیابان‌زدایی» منصوب می‌شوید.

,

شایسته است ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی و مشارکت مؤثر با کنوانسیون مقابله با بیابان‌زدایی ملل متحد نسبت به تعدیل اثر خشکسالی در سطح ملی و منطقه‌ای، نتایج اقدامات دستگاه‌های اجرایی عضو در امر بیابان‌زدایی و اجرای تعهدات ملی و بین‌المللی را در پایان هر سال به اینجانب گزارش نمائید. کلیه دستگاه‌های ذیربط در این زمینه همکاری لازم را با جنابعالی معمول خواهند داشت.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

,

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

,

سیدابراهیم رئیسی

,

رئیس جمهوری اسلامی ایران

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
رئیس‌جمهور با صدور حکمی «سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی را به عنوان رئیس کارگروه ملی بیابان‌زدایی منصوب کرد.