جابه‌جایی بیش از ۱۵میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل‌و‌نقل فارس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این میزان حمل کالا طی یک میلیون و ۱۵۰ هزار سفر تحت صحابت بارنامه توسط ناوگان فعال کالای حمل و نقل جاده ای فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی جابه جا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی اشاره کرد: قابلیت و توانمندی‌های بخش حمل‌ونقل جاده ای کالای فارس با استفاده از امکانات موجود به ویژه آمادگی موثر ناوگان تحت پوشش شرکت های حمل‌ونقل کالای استان و افزایش قابل توجه صدور بارنامه‌ها علی رغم محدودیت‌های اقتصادی و همچنین تبعات ناشی از گسترش بیماری کووید ۱۹ (کرونا) ازاهمیت بالایی برخوردار است.
,
 
,
سیاهپور با بیان اینکه فارس با بیش از ۳۶ هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری و حمل فرآورده های نفتی فعال (۶/۱۰درصد) رتبه نخست کشور را در این زمینه داراست، اظهار کرد: ضمن آنکه از نظر فعالیت مستقیم بیش از ۵۵ هزار راننده حرفه ای حمل و نقل جاده ای کالا (دارای کارت هوشمند) نیز در جایگاه اول کشور قرار دارد.
,
 
,
این گزارش حاکی از آن است که از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد بارنامه صادره در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش و تناژ جابجا شده نیز یک و نیم درصد کاهش داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سیاهپور از جابه‌جایی بیش از ۱۵میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل‌و‌نقل کالای استان خبر داد.