کشف محموله داروهای کرونایی در مهاباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ محمد توحیدی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی دارو توسط اشخاصی به هویت معلوم در یک باب انباری در سطح شهرستان مهاباد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی دارو‌های انسانی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده یک میلیون و ۳۴ هزار قلم انواع دارو‌های انسانی موثر در بهبودی کرونا که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند را کشف کردند.

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش دارو‌های کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

سرهنگ توحیدی با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با سودجویان از اولویت اصلی پلیس است، از مردم خواست در صورت اطلاع از محل احتکار با قاچاق هر گونه دارو، سرم و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام /

]
فرمانده انتظامی مهاباد از کشف بیش از یک میلیون قلم انواع دارو‌های احتکار شده موثر در بهبود کرونا با عملیاتی ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد.