صدور مجوز برای ۱۵۹ گروه جهادی در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گوی تصویری زنده اظهار داشت:  300 عنوان برنامه از سال 1379 تا به امروز که از عمر با برکت بسیج سازندگی می‌گذرد در کشور و استان زنجان اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه نقشه راه سازمان بسیج سازندگی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین شده است، افزود: طرح اعتلای بسیج سازندگی نیز به عنوان نقشه 5 ساله ترسیم شده است تا این سازمان به سازمانی جهادی، کارآمد، شبکه ساز و گفتمان ساز باشد تبدیل شود که این موضوع نیازمند الزامات و اقدامات ضروری است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: میدان‌داری در پیشرفت جوامع به ویژه مناطق محروم و روستایی، نقش آفرینی گروه‌های جهادی به عنوان مولفه‌های قدرت در حل مسائل منطقه در نقشه راه سازمان بسیج سازندگی تدوین شده است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه جهادگران در دو بخش گروه‌های جهادی و مردمی پیشرو تقسیم بندی می‌شوند تا در 9 حوزه از جمله حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، محرومیت زدائی فعالیت کنند، افزود: در فعالیت‎های عمرانی گروه‌های جهادی در مناطق مختلف از ظرفیت مردم بومی و محلی استفاده استفاده شده و گروه‌های جهادی مردمی – بومی تشکیل می‌شود.
,
 
,
پیری از تشکیل شورای جهادی در شهرستان‌های استان زنجان بر اساس جغرافیای محل فعالیت خبرداد و گفت: نوسازی در حرکت‌های جهادی بر اساس گفتمان طراز اسلامی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی است.
,
 
,
وی از تقویت ساختار و سرمایه انسانی به عنوان سرمایه غنی خبرداد و افزود: در حوزه حقوقی نیز توافق نامه‌ها و دستورالعمل‌های خوبی تبیین و تدوین شده است که باید براساس دستورالعمل اجرایی شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه پشتیبانی و تامین امکانات و منابع مالی برنامه‌هایی دیده شده است تا دستگیری لازم از گروه‌های جهادی انجام شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در طرح جدید دارای تشکیلات منسجم‌تر و قوی‌تر می‌شوند تا کارآیی این گروه‌ها افزایش یابد، افزود: قوانین و دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی اشتغال و حمایت از گروه‌های جهادی وجود دارد تا تسهیلات لازم به این گروه‌ها اختصاص یابد که در این زمینه توافقاتی با برخی بانک‌های استان انجام شده است.
,
 
,
پیری با اشاره به تشکیل شورای جهادی شهرستان‌ها، بیان کرد: مجمع جهادگران استان زنجان نیز برگزار می‌شود.
,
 
,
وی از صدور مجوز برای 159 گروه جهادی  در هشت شهرستان استان زنجان خبرداد و گفت: مابقی گروه‌های جهادی نیز باید مجوز فعالیت دریافت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرشاد پیری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از صدور مجوز برای 159 گروه جهادی در هشت شهرستان استان زنجان خبرداد.