۱۲ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه احداث می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و ساماندهی ابنیه فنی راه ها به منظور افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی حائز اهمیت است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲ دستگاه پل جدید به منظور رفع نقاط پرحادثه و ارتقای سطح ایمنی در سطح استان کرمانشاه احداث شده و ۱۰ دستگاه پل نیز مورد انجام تعمیرات قرار گرفت.

سلیمی تصریح کرد: به منظور روان‌سازی ترافیک، افزایش سرعت عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی کاربران جاده ای عملیات تعریض ۵۴ دستگاه پل تکمیل شده و سه پل در محور هلشی به صورت پیمانی تعریض شده است.

وی با اشاره به تنقیه بیش از یک هزار دستگاه پل به صورت امانی و پیمانی عنوان کرد: عملیات خاکبرداری و تنظیم سطح و بستر ورودی و خروجی ۴۷۶ دستگاه پل طی پنج ماهه سالجاری انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: به منظور ایجاد بستر مناسب با مطالعات صورت گرفته در جهت اصلاح پیچ های خطرناک، سه دستگاه پل احداث شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: پل علی آبادگروس شهرستان صحنه با پیشرفت ۱۰۰ درصدی آماده بهره‌برداری است و هشت دستگاه پل ۱۲ متری خرپایی برای موارد اضطراری مونتاژ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
علی سلیمی از احداث ۱۲ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.