فعالیت سایت صدور مجوز تردد ایام کرونا، از فردا/ هر خودرو فقط یک بار در ماه می‌تواند ثبت‌نام کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان قربانی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران گفت: سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا رسماً آغاز به کار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 وی افزود:‌ بر همین اساس دیگر هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود. شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.
,
 
,
وی در تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران گفت:‌ از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح ( به مدت ۴ ساعت ) مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روزهای پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود.
,
 
,
او افزود: کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعدازظهر همان روز برای تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد.
,
 
,
قربانی تاکید کرد: هر پلاک خودرو در ماه یک بار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوزهایی که صادر می‌شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.
,
 
,
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: شهروندان در تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فناوری و آی‌تی فرمانداری تهران تهیه شده، مراجعه کنند.
, شهروندان در تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فناوری و آی‌تی فرمانداری تهران تهیه شده، مراجعه کنند.,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از آغاز به کار سایت صدور مجوز ترددهای بین استانی از فردا به صورت رسمی خبر داد.