طرح شور عاطفه‌ها جایگزین جشن عاطفه‌ها در رشتخوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حسین زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه شروع  سال تحصیلی جدید  طرح شور عاطفه ها  با هدف تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در رشتخوار در حال دنبال شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه مطلب افزود: با توجه به شیوع  ویروس کرونا علاوه بر تامین لوازم التحریر، پرداخت کمک‌ هزینه تحصیل، ملزومات و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان در اولویت این طرح قرار دارد.

حسین زاده با اشاره به تفاوت نحوه برگزاری جشن عاطفه ها نسبت به سال های گذشته بیان داشت: تفاوتی که طرح شور عاطفه ها با جشن عاطفه ها دارد به دلیل شیوع بیماری کرونا است که باید بصورت مجازی دنبال شود، همچنین به دلیل همزمانی برگزاری این مراسم با ایام محرم عنوان شور عاطفه ها انتخاب شده است.

وی  در ادامه با اشاره به اینکه در طرح شور عاطفه ها پرداخت کمک ها به صورت مجازی و با طراحی و انتشار پوستر دراین فضا هم اکنون در حال دنبال شدن است، یادآور شد : مردم نیکوکار شهرستان رشتخوار می‌توانند علاوه بر مراجعه به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از طریق مراجعه به سامانه کمیته امداد  کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
]
حسین زاده گفت: همزمان با قرار گرفتن در آستانه شروع سال تحصیلی جدید طرح شور عاطفه‌ها با هدف تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در رشتخوار در حال دنبال شدن است.