برای تزریق واکسن کرونا در زنجان کجا برویم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; در حال حاضر در 41 مرکز و پایگاه در استان زنجان واکسیناسیون برای گروه‌های هدف اعلامی تزریق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
همچنین 14 پایگاه سیار نیز با مراجعه به ادارات، محل‌های دارای پوشش کمتر واکسن و کارخانجات واکسیناسیون را انجام می‌دهند.
,
 
,
پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره 1 واقع در پردیس علوم پزشکی زنجان از ساعت 8 صبح تا 19 عصر فعال بوده و در جنب دانشکده داروسازی نسبت به واکسیناسیون افراد در این پایگاه اقدام می‌شود.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 از ساعت 8 صبح تا 19 عصر نیز در جنب دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار دارد.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 3 در سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان از ساعت 8 صبح تا 24 شب واقع در خیابان اول شهرک،جنب اداره برق منطقه ای واکسیناسیون را برای گروه‌های هدف انجام می‌دهد.
,
 
,
پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره 4 واقع در بیمارستان ارتش از ساعت 8 تا 13:30  واقع در خیابان سعدی شمالی، نبش بزرگراه شهید چمران نسبت به واکسیناسیون گروه‌های هدف اقدام می‌کند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 5 در سالن ورزشی پیام زنجان واقع در میدان بسیج، بزرگراه 22 بهمن، روبروی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 شب فعال بوده و فقط از ساعت 14 تا 16 خدمات رسانی ندارد.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 6 واقع در سالن ورزشی هلال احمر، واقع در هنرستان، خیابان فاتح، جنب مسجد النبی از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 نسبت به خدمات رسانی به گروه‌های هدف واکسن کرونا فعال است.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 7 در سالن ورزشی جانبازان، واقع در اعتمادیه، بلوار دکتر شریعیتی، بین میدان ولیصعر و دانشگاه آزاد اسلامی جنب استخر دریادلان نیز از ساعت 8 صبح تا 19 عصر فعالیت های واکسیناسیون را انجام می‌دهد.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 8 واقع در سالن ورزشی بسیج شهید داوود شبیری واقع در خیابان 15 خرداد، جنب مسجد شهدا واقع در مزار پایین زنجان از ساعت ساعت 8 صبح تا 19 عصر نسبت به واکسیناسیون اقدام می‌کند.
,
 
,
گروه‌های هدف می‌توانند با مراجعه به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 9 در سالن ورزشی امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه، از ساعت 8 صبح تا 13:30 واکسینه شوند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 10 زنجان در سالن مدیریت بحران شهرداری زنجان واقع در شهرک الهیه، خیابان بشیر موسوی، روبروی کلانتری 14 از ساعت 8 صبح تا 19 عصر آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف است.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 11 زنجان به سالن ورزشی بسیج به نام شهید شیرعلی حسنی اختصاص دارد که گروه‌های هدف از ساعت 8 صبح تا 19 عصر می‌توانند با مراجعه به این مرکز واقع در انتهای جاده همایون جنب کلینیک مطهری واکسن خود را دریافت کنند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه زنجان نیز از ساعت 8 صبح تا 19 عصر واقع در 6 کیلومتری جاده تبریز و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از ساعت 8 صبح تا 19 عصر واقع در اعتمادیه زنجان آماده خدمات رسانی به گروه‌های هدف هستند.
,
 
,
پایگاه تجمیعی شماره 12 زنجان واقع در ساختمان سابق معاونت غذا و دارو در چهار راه امیر کبیر از ساعت 8 صبح تا 13:30 و پایگاه واکسیناسیون حسینیه اعظم زنجان در همین ساعت واقع در خیابان فردوسی، جنب حسینیه اعظم واقع در درمانگاه مصباح نسبت به خدمات رسانی اقدام می‌کنند.
,
 
,
همشهریان زنجانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون مرکز خدمات جامع سلامت شماره 6 زنجان واقع در اسلام آباد، خیابان شهید حسین حسنی، جنب اجرائیات شهرداری زنجان واکسن کرونا را دریافت کنند.
,
 
,
همچنین خدمات رسانی به گروه‌های هدف از طریق پایگاه واکسیناسیون مرکز خدمات جامع سلامت شماره 11 از ساعت 8 صبح تا 13:30 واقع در خیابان 45 متری گلشهر، دانشگاه علمی – کاربردی طبقه دوم انجام می‌شود.
,
 
,
پایگاه واکسیناسیون سیار مستقر در فرهنگسرای امام خمینی (ره) نیز از ساعت 8 صبح تا 13:30 واقع در خیابان شیخ فضل‌الله نوری آماده خدمات رسانی به همشهریان است.
,
 
,
واکسیناسیون بیماران خاص فقط در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 2 واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ساعت 8 صبح تا ساعت 14 انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
واکسیناسیون گروه‌های هدف در مراکز تجمیعی واکسن در زنجان انجام می‌شود.