۲۱ اثر به مرحله نهایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ راه یافتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فراخوان شرکت در جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» از 2 اردیبهشت سال جاری، منتشر و اطلاع‌رسانی شده بود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا 10 شهریور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این جشنواره برای هنرمندان فعالی در عرصه فیلم در سطح کشور فراخوان داده شده بود، خاطرنشان کرد: 40 اثر در بخش‌های نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه از سطح کشور به این جشنواره ارسال شده است.

,

محمدی با بیان اینکه آثار واصل شده به دبیرخانه توسط هیات انتخاب، بررسی شدند، افزود: هیات انتخاب شامل آقایان اصغر رستمخانی، حسین رحمانی‌زاده و محمدرضا کلانتری (مسئول تایید محتوای سپاه استان) است که پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت 21 اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کردند.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: اکران فیلم‌ها (آثار راه‌یافته به مرحله نهایی) در اوایل مهرماه با تعداد محدود و با حضور داوران در فرهنگسرای امام خمینی(ره) اکران می‌شود تا آثار برتر پس از اکران، مشخص شود.

,

وی اظهار داشت: 3 اثر از هر بخش به عنوان آثار برتر، معرفی می‌شوند که در مراسم اختتامیه با اهدای لوح تقدیر و جوایز از آن‌ها قدردانی می‌شود.

,

محمدی تصریح کرد: مراسم اکران آثار به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت محدود و فقط با حضور داوران و شرکت‌کنندگان در جشنواره و علاقه‌مندان به عرصه فیلم و سینما برگزار می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه نهایی نیز با حضور برگزیدگان و به صورت محدود خواهد بود، ابراز کرد: احتمال پخش مراسم اختتامیه از فضای مجازی وجود دارد.

,

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه هنرمندان زنجانی، حضور فعالی در این جشنواره داشتند، گفت: آثاری از استان‌های اردبیل، تهران، گیلان، خراسان شمالی، هرمزگان و خراسان رضوی نیز به جشنواره ارسال شده بود که همه آن‌ها قابل قبول و احترام در حوزه دفاع مقدس و شهدا هستند.

,

وی بیان داشت: جشنواره فیلم نگاتیو سرخ به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان توسط بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» با بیان اینکه ۴۰ اثر در بخش‌های مختلف به این جشنواره واصل شده است، گفت: هیات انتخاب پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت ۲۱ اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کرد.