حمل ۱۶۹ هزار تُن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به آذربایجان غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز، ابراهیم خلیل شکاری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به انباشت کالاهای اساسی مانند ذرت دامی،  سویای دامی ، کنجاله و گندم در بندر امام خمینی (ره) و لزوم تسریع حمل آن به استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی کلیه شرکت های حمل و نقل استان را موظف به ارسال ناوگان و اعلام آمار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان کرده که خوشبختانه کلیه شرکت‌ها بر این اساس اقدام و آمار به صورت مرتب ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز، ,

وی با بیان اینکه در مقاطع حساس و ازدیاد انباشت کالا از ظرفیت ناوگان‌راهداری تحت مالکیت نیز بهره گرفته شده است، افزود: بر اساس آمار تا پایان مرداد ماه سال جاری ۱۶۹ هزار تن انواع کالاهای اساسی با ۷ هزار سفر و توسط بالغ بر ۲۴۰۰ دستگاه وسایط نقلیه سنگین از بندر امام خمینی (ره) به استان حمل شد.

,

شکاری بیان کرد: با توجه به فراهم نمودن امکان صدور بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام خمینی (ره) دو شرکت حمل و نقل کالا استان اقدام به این کار نمودند که بر این اساس ۷۰ فقره بارنامه حمل و نقل کالاهای اساسی برای شرکت های حمل و نقل کالای استان و ۱۷ فقره بارنامه نیز برای ناوگان اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی  از مبدا بندر امام خمینی ( ره ) صادر شد.

,

رییس اداره حمل و نقل کالا راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به طرحهای تشویقی حمل کالاهای اساسی گفت: ۴۰۰ حلقه لاستیک مابین رانندگانی که اقدام به حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) کرده بودند توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
شکاری گفت: تا پایان مرداد ماه سال جاری ۱۶۹ هزار تُن کالای اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی حمل شد.