۶۳ هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهرافزون در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امسال ۶۳ هزار دانش‌آموز بروجردی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که با توجه به شرایط کرونا، کلاس‌ها فقط در مدارس روستایی با تراکم کم و با تصمیم ستاد کرونا بازگشایی می‌شود و در مابقی مدارس برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت ترکیبی، حضوری و غیرحضوری انجام شده تا دانش‌آموزان، امسال نیز بتوانند دروس را دریافت کنند.

,

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان، تصریح کرد: از امروز سامانه برای تزریق واکسیناسیون باز شده تا دانش‌آموزان به ترتیب واکسن کرونا را دریافت کنند که امیدواریم با دریافت واکسن کرونا و بهبود شرایط، دانش آموزان بتوانند از ماه‌های آینده به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شوند.

,

مهر افزون بیان کرد: برای سال تحصیلی جدید با کمبود حدود ۶۰ معلم در مقطع ابتدایی روبرو هستیم که این تعداد نیرو قرار است از طریق دانشگاه فرهنگیان و نیروهای نهضتی تامین شود.

,

وی گفت: همه شرایط لازم برای سال تحصیلی جدید آماده بوده و هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مهرافزون با بیان اینکه ۶۳ هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، گفت: مدارس روستایی با تراکم کم و با تصمیم ستاد کرونا بازگشایی می‌شود و در مابقی مدارس برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری است.