امام جمعه اردبیل از فرد خاصی برای تصدی استانداری حمایت نمی کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، روابط عمومی دفتر نماینده  ولی فقیه در استان  اردبیل در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر حمایت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی از فرد خاصی برای تصدی پست استانداری اردبیل، بیانیه ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

متن بیانیه به شرح ذیل است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

قابل توجه اهالی مکرم استان اردبیل، در روزهای اخیر افراد متعددی از تحصیل کرده ها، نخبه ها، مدیران اسبق و بعضی از نمایندگان سابق مجلس به نماینده ولی فقیه مراجعه کرده و اظهار کرده اند که ما حائز توانایی مدیریت ارشد استان  هستیم لطفا ما را به وزیر محترم کشور معرفی نمائید.

,

نماینده ولی فقیه با منش اخلاقی و جهت مبسوط الید شدن وزیر محترم کشور و جهت امکان انتخاب اصلح و جهت سد ثغور سوءظن با اخذ رزومه کاری این عزیزان تمامی آنها را با نامه یا بدون نامه به وزیر محترم کشور معرفی کرده و از وزیر محترم خواسته که از بین تمام معرفی شدگان چه از طریق نامه مشترک نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس و چه کسانی که به صورت انفرادی رزومه آنها به محضر وزیر معرفی شده فردی را که حائز بالاترین صلاحیت و امتیاز است به عنوان سکاندار استان انتخاب نماید و جز شایستگی امر دیگری را مد نظر قرار ندهد.

,

متاسفانه یکی از این عزیزان در حرکتی غیر پسندیده، نامه معرفی به وزیر را در فضای مجازی منتشر ساخته و چنین تلقی شده که ایشان انتخاب اصلی و منحصر به فرد نماینده ولی فقیه است، در حالی که نماینده محترم ولی فقیه به هیچ یک از عزیزان معرفی شده نظر خاصی ندارد و تابع نظر و تشخیص کارشناسان وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری است.

,

از تمامی عزیزانی که خود را شایسته قلم فرسایی در فضای مجازی می دانند مصرا می خواهیم از تخریب یکدیگر و از تخریب گزینه های مطرح به جد اجتناب و به یقینیات اکتفاء  و فرهنگ فاخری را در این موضوع به نمایش بگذارند.

,

خداوند ما را در مزال الاقدام از خبط و خطا مصون و محفوظ بدارد و الله تعالی ولی النعمة و التوفیق.

,

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

,

۲۷ شهریور۱۴۰۰

,

انتهای خبر/آ

]
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر حمایت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی از فرد خاصی برای تصدی پست استانداری اردبیل، بیانیه ای صادر کرد.