عضویت دائم ایران در مجمع شانگهای باعث تحول در وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با عضویت دائمی ایران در سازمان شانگهای اظهار داشت: عضویت در این مجموعه قطعا می تواند در بحث اقتصادی برای کشور  بسیار مهم باشد، زیرا با کشورهایی همچون چین، روسیه، هند و بسیاری از کشورهای دیگر می توان مراودات اقتصادی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان اینکه بخشی از این کشورها در گروهی هستند که در ایام تحریم ها نیز همراه ایران بوده اند، گفت: بنابراین برای دور زدن تحریم ها، پویا شدن اقتصاد کشور، بهتر شدن مبادلات تجاری و در مجموع تحول در وضع اقتصاد کشور موثر خواهد بود.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه پیش از این کشور ایران به عنوان عضو ناظر در مجمع شانگهای حضور داشته است، افزود: قطعا پذیرفته شدن به عنوان عضو دائمی به دلیل اقتدار بالای دولت فعلی می تواند باشد.

,

جدی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که دولت سیزدهم برنامه های زیادی برای فعال تر شدن دیپلماسی اقتصادی کشور ایران دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
علی جدی گفت: عضویت دائم ایران در مجمع شانگهای برای دور زدن تحریم ها، پویا شدن اقتصاد کشور، بهترشدن مبادلات تجاری و در مجموع باعث تحول در وضع اقتصاد کشور خواهد شد.