متولدین بعد از انقلاب باید با دوران دفاع مقدس آشنا شوند/ هدف دشمن از بین بردن ارتباط قلبی بسیجیان با دفاع مقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس 2 هزار 880 روز طول کشید و در طول این سال‌ها بیش از 50 کشور دنیا از صدام حمایت کردند، گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی ما از 16 کشور دنیا از نیروهای دشمن به اسارت گرفتیم که نشان از حمایت‌های بیش‌ازحد از صدام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: در چنین شرایطی که همه ارکان جامعه و مردم و برخی از مسئولین احساس کردند، امام خمینی (ره) فرمودند که نگران نباشید چون دزدی آمد و سنگی انداخت و رفت. محور ولایت ما در آن زمانه با اقتدار و ایمان و بصیرت خود، در روز اول جنگ بحث مدیریت بحران را به‌خوبی به اجرا گذاشتند.

,

پورشمسی گفت: اگر در جامعه اسلامی نیاز به امنیت دارید، داشتن امنیت فقط یک راهکار دارد و آن‌هم نترسیدن به‌غیراز خدای متعال است که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده است.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما ولایت مدار بودند و همدلی و همراهی بسیار خوبی داشتند و همه یکدل برای شکست دشمن عزم خود را جزم کرده بودند.

,

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس باور به جوانان به عینه مشاهده می‌شد، افزود: آن چیزی که در آن زمان اتفاق افتاد، زمان‌آگاهی بسیار خوب از سو اقشار مختلف جامعه بود و همه نسبت به زمانه خود و شرح وظایف یک رزمنده و یک نیروی شیعه تابع ولایت آگاهی کامل داشتند.

,

پورشمسی ادامه داد: اطاعت محض از ولایت و بصیرتی که در دوران دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم مشاهده می‌شد باعث نتایج مثبت و روحیه بسیار خوب در بین رزمندگان شد و از پیر و جوان برای کوتاهی نکردند و با عزم و اراده رزمندگان را همراهی کردند.

,

60 درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند

, 60 درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند, 60 درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند,

وی اعلام کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی نیاز به زمان‌آگاهی تک‌تک افراد جامعه داریم زیرا 60 رصد از جمعیت امروز جمهوری اسلامی، بعد از انقلاب اسلامی متولد شدند و ما مکلف هستیم تا این جمعیت نسبت به مسائل و مدیریت و مبانی فکری دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

,

پورشمسی گفت: دغدغه اصلی ما در سالگرد دفاع مقدس امسال این بود که بتوانیم نسبت به آگاهی بیش از 60 درصد جمعیتی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند برنامه‌ریزی داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شعار چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را «ما مقتدریم» اعلام کرد و افزود: 75 عنوان برنامه عمومی و 10 برنامه شاخص استانی برای امسال در نظر گرفته‌شده که با محوریت دانشجویان و دانش آموزان و سربازان طراحی‌شده باشند تا بتوانیم ارتباط معنوی و کاری ایجاد شود و کسانی که بعد از دفاع مقدس متولد شدند، آن زمان را به‌خوبی درک کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن طی چهل سال گذشته توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی به کار بسته است، گفت: دشمن به دنبال این است که همدلی و همگرایی را در جمهوری اسلامی از بین ببرد و بسیجیان ارتباط قلبی با دفاع مقدس نداشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد یکی از اهداف دشمن را از بین بردن ارتباط قلبی بسیجیان با دفاع مقدس دانست و گفت: متولدین بعد از انقلاب باید با دوران دفاع مقدس آشنا شوند.