اجرای ۵۸۴ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برنامه های دفاع مقدس امسال با شعار ما مقتدریم پایه گذاری شده و قرار است طبق دستورالعمل های بهداشتی ۵۸۴ عنوان برنامه در سه حوزه شهرستانی، بخشی و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی به ویژه برنامه های شهرستانی در این ایام اشاره کرد و افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس دیدار نیروهای مسلح شهرستان با امام جمعه و در ادامه رژه موتوری نیروهای مسلح و بسیجیان در سطح خیابانها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود.

,

ناصری موحد گفت: عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با محوریت تیپ ۱۷۷شهید نصر اصفهانی، توزیع کمک های مومنانه و همچنین برگزاری نشست بصیرتی در شب اربعین حسینی از دیگر برنامه های شاخص این ایام در سطح شهرستان خواهد بود.

,

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری ویژه برنامه آبروی محله در درب منزل خانواده شهدا، شبی با شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، کارگاههای سواد رسانه عمومی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی بعنوان بخشی از برنامه های پایگاهعای بسیج در این ایام یاد کرد.

,

ناصری موحد بیان داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراخوان گردان های بیت المقدس، رزمایش های اقتدار در مناطق آلوده و آسیب پذیر، ویزیت رایگان بیماران، نهضت های روشنگری، یادواره های شهدا و همچنین گشت رضویون توسط حوزه های بسیج در سطح بخش ها برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه از ادامه اردوهای جهادی در مناطق محروم با محوریت ساخت و تکمیل منازل مسکونی برای معسرین و نیازمندان با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: بر همین اساس و طبق تفاهم منعقد شده قرار است که تا پایان سال ۱۴۰ منزل نیازمند بهسازی، مرمت و یا بازسازی شود که در ایام هفته دفاع مقدس بخشی از آن اتمام و تحویل خواهد شد.

,

شهرستان تربت حیدریه ۶۷۵ شهید، ۲۵۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ پاسدار ناصری موحد گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس۵۸۴ عنوان برنامه در سه حوزه شهرستانی، بخشی و سطح پایگاههای مقاومت بسیح برگزار می شود.