اجرای «رخ به رخ» به امیرعلی دانایی رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون مجری برنامه «رخ به رخ» محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی مهدی بابایی شد. این برنامه با دکوری ۳۶۰ درجه که ساختار آن همسو با نام و محتوای برنامه است و برای نخستین بار در برنامه‌های تلویزیونی طراحی و اجرا شده، روانه آنتن می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهمانان این برنامه که در قالب گفتگو- درام اجرا می شود به روشی ویژه انتخاب می‌شوند و گفت و شنودهایی بی تعارف و صریح از ویژگی‌های این برنامه است. پرسش‌های این برنامه با توجه به خودِ واقعی مهمانان طراحی شده و از جنس سوال های مرسوم در برنامه های گفت‌وگو محور نیست.

,

پشت صحنه هم جزیی از برنامه است و مخاطب قرار است در «رخ به رخ» اتفاقاتی را تماشا کند که در دیگر برنامه ها دیده نمی شود.

,

تمرین برای «رخ به رخ» شدن افراد با خود یکی از اهداف ساخت این برنامه است. همچنین این برنامه، روبرو شدن با احساسات مختلف آدمی و تلاش برای نزدیکتر شدن به خودِ واقعی هر کس را در بطن خود دنبال می کند.

,

دانایی تجربه بازی با کارگردان‌های نام آشنایی چون داریوش مهرجویی، بهروز افخمی، سیروس مقدم و سید ضیاء الدین دری را دارد؛ حالا بعد از دوری خودخواسته از قاب تصویر، با اجرای این برنامه فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد.

,

فصل نخست این برنامه ٢٦ قسمت است و از اوایل پاییز از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
برنامه «رخ به رخ» محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی مهدی بابایی قرار است به زودی با اجرای امیر علی بابایی، بازیگر سینما و تلویزیون به آنتن برسد.