جمعی از مردم مهدی شهر خواستار فعالیت شبانه روزی درمانگاه بیمارستان سابق ۱۵خرداد شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، بیمارستان 86 تخت خوابی مهدی شهر پس از 12 سال با کش و قوس های فراوان آغاز به کار کرد و مردم مهدی شهر از نواقص موجود در بیمارستان ناراضی هستند و امروز تعطیلی بیمارستان داخل شهر و انتقال بیمارستان 15 خرداد به بیمارستان جدید باعث ناراحتی مردم این شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

جمعی از مردم مهدی شهر ظهر امروز در دیدار با فرماندار مهدی شهر خواستار فعالیت شبانه روزی بیمارستان سابق 15 خرداد داخل شهر شدند و از وی خواستند که در اسرع وقت این بیمارستان برای حضور بیماران اورژانسی فعال شود.

,

میقانی، فرماندار مهدی شهر با حضور در میان معترضین و توجه به مطالبات مردم گفت: من با خانواده ام در این شهر زندگی میکنم و دقیقاً مشکلات شما را میدانم که بدلیل انتقال بیمارستان به دربند مشکلات فراوانی برای مردم بوجود آمده است و در همین خصوص با ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان صحبت هایی انجام گرفته و مقرر شد که یک پزشک عمومی و دو پرستار از ساعت ۷صبح تا ۲۳ در کلینیک حضور فعال داشته باشند و از ساعت ۲۳تا ۷صبح نیز از طریق اورژانس ۱۱۵خدمات دهی نمایند.

,

میقانی  با اشاره به افتتاح بیمارستان جدید خاطر نشان کرد: تاکنون مبلغ ۱۳۵میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده و از زمانی که بنده وارد این شهرستان شدم ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصص داده شده و انصافا یکی از بیمارستانهای خوب این استان است وضعیت بیمارستان و مطالبات مردم به اطلاع وزیر بهداشت رسیده و قبل از افتتاح یک اکیپ سه نفره برای بررسی و جزئیات بیمارستان به این شهرستان مراجعه خواهند کرد.

,

مطالبه گران در پایان اعلام کردند که ظرف ۴۸ ساعت دیگر اگر فعالیت درمانی عملی نشد مجدداً از طریق ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور نمایندگان مردم و فرماندار پیگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
مردم شهرستان مهدی شهر در دیدار با فرماندار مهدی شهر خواستار فعالیت شبانه روزی بیمارستان سابق 15 خرداد داخل شهر شدند.