ریزش بازار سهام با افت ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز یکشنبه و برای سومین روز متوالی نزولی بود و با افت ۳۰ هزار واحد شاخص بورس مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری با افزایش عرضه‌ها و افت تقاضا با منفی آغاز شد؛ هر چند در نیمه دوم معاملات تقاضا کمی بهبود داشت اما عرضه‌ها نیز روند صعود داشتند.

,

امروز از ۳۵۱ نماد معامله شده در بورس، قیمت پایانی ۴۱ سهم مثبت و ۳۰۴ سهم منفی بود. در فرابورس هم از ۱۴۳ نماد معامله شده قیمت ۲۱ سهم مثبت و ۱۲۱ سهم منفی شد.

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۵۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب بیش از یک میلیون و ۲۲۴  هزار معامله را دادوستد کردند.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۵۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب بیش از یک میلیون و ۲۲۴  هزار معامله را دادوستد کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سرمای به بیش از ۱۹ هزار و ۹۶۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۹۸۷ میلیارد تومان بود. حقیقی‌ها بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۹۳۸ واحد افت در ارتفاع ۴۳۱  هزار و ۲ واحد ایستاد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۹۳۸ واحد افت در ارتفاع ۴۳۱  هزار و ۲ واحد ایستاد.,

معامله گران در بورس مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۲۷۴  میلیون سهم و اوراق مالی را در ۶۸۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن بالغ بر ۵۴۹۸ میلیارد تومان شد

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، توسعه معادن و فلزات و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیشترین اثر منفی بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۳۲۱ واحد کاهش عدد ۲۱ هزار و ۱۴۶ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۳۲۱ واحد کاهش عدد ۲۱ هزار و ۱۴۶ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۵۴۰ هزار معامله و به ارزش ۱۴ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و ذوب آهن اصفهان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند و در مقابل نماد مجتمع جهان فولاد سیرجان بیشترین اثر مثبت را ثبت کرد.

,

 

,

انتهای پیام

,
 
]
شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۰ هزار واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت و حقیقی‌ها بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.