جزئیات تازه از عملیات ایران علیه گروه‌های ضد انقلاب در کردستان عراق/ چرا سپاه قبل از انجام عملیات اطلاع رسانی کرد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجید ارجمندفر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: گروه‌های ضد انقلاب توسط مجموعه اطلاعاتی کشورهای معاند و بیگانه و کشورهای عربی در اقلیم کردستان ساماندهی شدند تا در راستای استفاده از اهداف خود و ایجاد مانع در جمهوری اسلامی از آن‌ها استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اخیراً این گروه‌ها با انسجامی که داشتند با فاصله کمی در جدار مرز ایران مستقر شده بودند، خاطرنشان کرد: هشدارهای لازم را به دولت عراق و مسئولان و مدیران اقلیم داشتیم و تذکرات لازم را به آن‌ها دادیم و گفتیم که نمی‌توانیم بپذیریم که با یک کشور دوست که دشمنان در خاک آن‌ها انسجام و سازمان‌دهی شوند و بر علیه جمهوری اسلامی بخواهند برنامه‌ریزی برای اقدامی داشته باشند.

,

ارجمندفر افزود: لذا اتمام حجت کرده و تذکر داددیم که یا باید این گروه‌ها را خلع سلاح کنید یا از خاک و اقلیم عراق به بیرون برانید و در غیر این صورت از مردم عراق خواهش کردیم که آن‌هایی که در کنار مواضع ضد انقلاب، خانه دارند یا خانه‌های خود را ترک کرده و از ضد انقلاب فاصله بگیرند و یا ضد انقلاب را از منطقه خودشان دور کنند.

,

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور با بیان اینکه ما تذکر دادیم که گروه‌های ضد انقلاب را خواهیم زد، گفت: در راستای همین تذکری که داده شد به صورت آشکار، سردار پاکپور (فرمانده نیروی زمینی سپاه)، فرمانده قرارگاه و فرماندهان تابعه نیز مصاحبه‌هایی داشتند که در مصاحبه‌ها متذکر شدند.

,

وی با بیان اینکه گروه‌های ضد انقلاب با یک برنامه ترور، یک بسیجی را در مهاباد ترور کرده  بودند، اظهار داشت: ما گفته بودیم و تذکر داده بودیم که اگر کوچک‌ترین خطایی بکنید، پاسخ سختی را دریافت خواهید کرد لذا در پاسخ به آن‌ها 4 مقر گروه‌های ضد انقلاب که در جدار مرز بودند را با گلوله‌های هوشمندی که در اختیار داشتیم مورد اصابت قرار دادیم.

,

ارجمندفر خاطرنشان کرد: چون قبلاً اطلاع‌رسانی کامل کرده بودیم هم مردم و هم گروه‌های ضد انقلاب، مواضع خود را ترک کرده بودند و ما عمداً این کار را کردیم تا این پیام را داشته باشیم که نمی‌خواهیم از شما تلفات بگیریم.

,

وی با بیان اینکه در مراحل بعدی، اطلاع‌رسانی نخواهیم کرد، تصریح کرد: این گروه‌ها تکلیف خود را باید مشخص کنند چرا که ما گفته‌ایم که آن‌ها هر کجا باشند در هر خاک و نقطه‌ای باشند به عنوان خاک دشمن محسوب می‌شود و ما بر خود وظیفه می‌دانیم که بر آن نقطه، عملیات داشته باشیم.

,

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: خوشبختانه الان مهمات و تجهیزات هوشمندی که در اختیار داریم حتی می‌توانیم در هر خانه‌ای که باشند و در پشت پنجره‌ای که در ان خانه قرار دارند می‌توانیم با رعایت ایمنی همسایه‌های آن‌ها مهمات و گلوله را وارد کرده و تلفات از آن‌ها بگیریم.

,

وی افزود: این امر را در برخورد اخیر ثابت کردیم یعنی همه مواضع و مراکز فرماندهی و زاغه مهمات که داشتند را مورد هدف قرار دادیم و حساب کار به دستشان آمد.

,

ارجمندفر اظهار کرد: امیدواریم که این گروه‌های ضد انقلاب به عقل بیایند و یا سلاح‌های خود را بر زمین بگذارند و یا اینکه از اقلیم خارج شوند وگرنه ما دنبال آن‌ها هستیم و پاسخ لازم را خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور جزئیاتی تازه از عملیات ایران علیه گروه‌های ضد انقلاب در اقلیم کردستان عراق را بازگو کرد.