کهف الشهدا میزبان «دستمال سرخ‌ها» شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی مستند «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی با حضور تعدادی از اعضای بازمانده گردان دلاور دستمال سرخ‌ها و روایتگری حاج حسین یکتا در فضای باز کهف‌الشهدای تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این مراسم، مستند «دستمال سرخ‌ها» برای اولین بار با مرتضی پارسائیان، عبدالله نوری‌پور، حسنعلی علی‌بیگی از قهرمانان بازمانده گردان دستمال سرخ‌ها رونمایی شد و پس از آن حاج حسین یکتا از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به ذکر خاطره ار دلاوری‌های شهید اصغر وصالی، شهید علی تیموری و گردان تحت فرماندهی آنها پرداخت.

,

مستند سینمایی «دستمال سرخ‌ها» که به روایت چگونگی شکل‌گیری گردان دستمال‌سرخ، شهادت شهید اصغر وصالی، شهید علی تیموری از فرماندهان این گردان و جنایات گروهگ تروریستی منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره دارد، سال گذشته برای اولین بار در چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» نمایش داده شد.

,

مستند سینمایی «دستمال سرخ‌ها» به کارگردانی حنظله تاج‌الدینی و تهیه‌کنندگی حسین اسدی‌زاده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه مستند است که روز چهارشنبه ۳۱ شهریور و همزمان با آغاز چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس عرضه اینترنتی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از مستند «دستمال سرخ‌ها» در کهف‌الشهدای تهران برگزار شد.