اعلام شرایط شرکت در مسابقه انتخابی تیم ملی موتوراندروی کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، براساس اعلام کمیته اندرو شرایط شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی موتوراندروی کشور به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

1-ضرورت دارد شرکت کنندگان با در دست داشتن معرفی نامه که (حداکثر تا تاریخ 1400/6/30 می‌بایست به فدراسیون ارسال شود) از هیات استان اعزام کننده که بیمه ورزشی مناسب را پیوست درخواست مذکور نموده و پس از ثبت نام در مسابقه ورود نمایند.
2-رعایت شئونات و اصول فنی و توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا الزامی است.
3-عدم استفاده از لوازم ایمنی و عدم کسب نمره فنی توسط کادر فنی مجری مسابقه و نداشتن استاندارد لازم از جهت نوع موتور سیکلت و رعایت شرایط عمومی شرکت کنندگان و هر گونه اخلال در نظم در هر مرحله از مسابقه که باشد موجب حذف شرکت کننده خواهد بود.
4-استانها و شهرستان های متقاضی حداکثر یک نفر به عنوان سرپرست و مسئول فنی را با تیم منتخب اعزام نمایند و حتی الامکان از حضور همراهان اضافی خودداری نمایند.
5- توضیح اینکه مسابقات دوره های قبل و ورزشکاران منتخب مسابقات قبلی که کسب مقام های رده بندی را دارا می‌باشند امتیاز مربوط در حق ایشان در محاسبات کمیته های فدراسیون لحاظ گردیده و همچنین مقام بدست آمده در مسابقه اخیر نیز بعنوان امتیاز بر سایر امتیاز های قبلی ایشان اضافه خواهد شد.
6- ورزشکاران خاص و افرادی که در کلیه مسابقات قبلی حضور مستمر داشته و از نظر کمیته های فنی، داوران، مسابقات و استعدادیابی فدراسیون حائز شرایط انتخاب باشند بدون کسب مقام و یا عناوین انتخابی نیز می‌توانند منتخب فدراسیون بوده و در مسابقات آتی اعزام گردند.
به همین منظور معرفی استانها برای انتخابی تیم ملی اندروی کشور برای کمیته های فدراسیون ملاک عمل بوده و نمرات اکتسابی قبلی نیز لحاظ و رسیدگی خواهد شد. بدیهی است شرایط و مقررات یاد شده با عنایت به لزوم اخذ تاییدهای نهایی ممکن است دستخوش تغییرات جرئی در نحوه اجرا باشد که در صورت تغییر متعاقبا اعلام خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
]
شرایط شرکت در مسابقه انتخابی تیم ملی موتوراندروی کشور اعلام شد.