تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) در گفتگو با خبرنگار  ایلام بیدار گفت: امسال در استان ایلام یک رویداد بزرگ فرهنگی به نام کنگره شهدا برگزار می شود که فرهنگ ایثار و شهادت را در سراسر استان گسترش می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: کنگره شهدا رویداد بزرگی است که فضای استان سال های سال از آن متنعم خواهد شد و بر این مبنا آسیب ها کمتر شده و اثرات آن برای سال های متمادی باقی خواهد ماند.

,

سردار کریمیان افزود: برنامه اصلی کنگره شهدا در استان ایلام چهارم آذر ماه برگزار خواهد شد که قبل از برنامه های متعددی برای اجرا پیش بینی شده است.

,

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: در کنگره شهدای ایلام نقش مردم استان ایلام در دفاع مقدس، شهدا و مدافعین حرم برجسته خواهد شد.

,

وی اضافه کرد: ۴۳ عنوان برنامه به مناسبت ۴۳ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار است که اهدای جهیزیه، ساخت مسکن محرومین، آزادی زندانیان و سایر موارد دیگر در دستور کار است تا ارزش های دفاع مقدس و شهدا به درستی تبیین شود.

,

جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه بیان داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد.

,

وی اضافه کرد: کنگره شهدا فرصتی است برای وحدت و همدلی و ابراز عشق و محبت همه جریانات به شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس است‌.

,

سردار کریمیان خاطر نشان کرد: اگر امروز توان مستحکم دفاعی و بازدارنده داریم و در مجامع بین المللی و منطقه ای حرفی برای گفتن داریم و اگر به خودباوری رسیده ایم و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته ایم بر گرفته از دفاع مقدس و تاسی از روح بلند شهدای ماست.

,

وی در پایان بیان داشت: هر کسی و به هر طریقی می تواند در کنگره ملی شهدای استان نقش‌آفرینی نماید، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، وظیفه مهم و اساسی دارند، حفظ آثار سپاه آماده هرگونه همکاری با این عزیزان است. ثبت و ضبط خاطرات، همفکری و پیشنهاد می تواند کمک کار ما باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
جانشین سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی نشان از یک ریشه مشترک دارد.