توزیع ۲۳۲۲بسته کمک آموزشی به ارزش ۳۸۰میلیون تومان میان دانش آموزان نیازمند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی عصر امروز در آیین مهر تحصیلی که در امامزاده اراک برگزار شد، با اشاره به بازگشایی مدارس در مهر ماه، گفت: هر ساله در این ایام طرح مهر تحصیلی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در این طرح که عموما از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین تامین اعتبار می شود، بسته های لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی و ... میان دانش آموزان نیازمند توزیع می شود. در تهیه این اقلام سعی می شود تا بطور مستقیم از شرکت های تولیدکننده خریداری شود تا قیمت تمام شده کمتر شده و بتوان بسته های بیشتری را برای دانش آموزان تهیه کرد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به تهیه 1026 بسته لوازم التحریر، تصریح کرد: این بسته ها برای دو مقطع ابتدایی و متوسطه تهیه شده که ارزش هر بسته مقطع ابتدایی 198هزار تومان و در مقطع متوسطه 218 هزار تومان است. این در حالی است که اگر همین لوازم از بازار تهیه می شد چیزی حدود 150هزار تومان گران تر بود.

,

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا به حال 2هزار و 322 بسته کمک آموزشی به ارزش 380میلیون تومان تهیه شده است. امیدواریم در آینده به برکت موقوفات انجام شده تعداد نیازمندان روز به روز کمتر شود.

,

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه سازمان اوقاف استان در توزیع بسته های معیشتی نیز موفق عمل کرده است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 71هزار بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند که عموما تحت پوشش دستگاه های حمایتی نیستند، توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام واحدی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به حال ۲هزار و ۳۲۲ بسته کمک آموزشی به ارزش ۳۸۰میلیون تومان تهیه شده است.