افت ۵۰ هزار تومانی قیمت سکه؛ نرخ دلار افزایشی شد/ افزایش ۱۱ هزار تومانی قیمت طلا+ قیمت‌ها
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۵ هزار تومان نسبت به روز قبل افت داشت و حدود ۱۱ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان دادوستد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
قیمت سکه طرح قدیم با ۴۹ هزار تومان رشد به ۱۱ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم سکه امروز با افزایش ۷۰ هزار تومانی، ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۱۰ هزار تومانی ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان خرید و فروش شد. قیمت سکه یک گرمی هم حدود ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان است.
,
 
,
قیمت هر انس طلا امروز در بازارهای جهانی با افت ۵۶ سنتی در محدود ۱۷۷۴ دلار معامله شد.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل ۱۱ هزار تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شد و به یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز با ۱۵ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۳۸ هزار تومان فروخته شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز ۱۲۸ تومان افزایش یافت و به ۲۷ هزار و ۵۳۱ تومان رسید. هر یورو با ۱۶۶ تومان افزایش را ثبت کرد و ۳۲ هزار و ۲۹۲ تومان به فروش رسید.
,
 
,
قیمت هر دلار در روز جاری در صرافی‌های بانکی ۱۳۲ تومان افزایش داشت و ۲۶ هزار و ۶۶۳ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۱۰۲ تومان برای خرید تعیین شد. هر اسکناس یوروز هم در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۵۹۰ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شد اما صرافی‌های بانکی نزخ دلار را ۱۳۲ تومان افزایش دادند. قیمت طلا در بازارهای جهانی هم نوسان اندکی داشت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران ۱۱ هزار تومان افزایش را ثبت کرد.