۸۰۰ تن برنج خارجی در بازار استان زنجان توزیع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به تخصیص سهمیه توزیع برنج در بازار استان زنجان اظهار کرد: 800 تن برنج وارداتی در استان زنجان به منظور تامین نیاز بازار در حال توزیع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه افزایش قیمت برنج در بازار استان زنجان مربوط به برنج‌های تولید داخلی است ابراز کرد: توزیع برنج براساس برش استانی تخصیص داده شده و در بازار استان زنجان توزیع می‌شود.

,

معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع این میزان برنج بر تعادل سازی قیمت‌ برنج در بازار قطعا تاثیرگذار خواهد بود افزود: برنج‌های وارداتی با قیمت‌های قبلی مصوب تنظیم بازار در بازار توزیع می‌شود و افزایش قیمتی نداشتیم.

,

وی خاطر نشان کرد: قیمت برنج‌های وارداتی در درب انبار، برنج تایلندی 14 هزار تومان، برنج هندی 18 هزار تومان و برنج پاکستانی نیز هر کیلوگرم 19 هزار و 500 تومان است.

,

رحمنی با بیان اینکه توزیع 800 تن برنج در بازار به راحتی بازار را اشباع می‌کند ابراز کرد: 100 هزار تن برنج در سطح کشور برای توزیع تخصیص پیدا کرده و در استان زنجان نیز این اتفاق می‌افتد.

,

وی بیان داشت: هیچ مشکلی به لحاظ کمبود و روند توزیع برنج در استان زنجان نداریم.

,

معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان در ادامه در مورد میزان خرید گندم امسال در استان زنجان بیان کرد: خرید گندم در استان زنجان به 79 هزار تن رسید.

,

وی در ادامه همچنین در خصوص واردات گندم وارداتی به استان زنجان افزود: گندم‌های وارداتی ماهانه به صورت مستمر انجام می‌شود.

,

معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان با تاکید براینکه تا به امروز 4 هزار تن گندم به استان زنجان وارد شده است عنوان کرد: از گندم‌های خارجی برای افزایش کیفیت آرد تولیدی استان استفاده می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه واردات گندم به صورت مرتب انجام می‌شود عنوان کرد: براساس برش‌های استانی به طور متوسط در هر دو ماه 2 هزار تن گندم وارداتی برای استان اختصاص داده می‌شود.

,

رحمنی در پایان گفت: گندم موجودی استان تا پایان امسال پاسخگو است اما تدابیر لازم برای تامین گندم مورد نیاز نیمه اول سال آینده اقدام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
رحمنی معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان از توزیع برنج وارداتی در بازار استان زنجان خبرداد و گفت: ۸۰۰ تن برنج خارجی طی دو ماه در بازار استان زنجان توزیع می‌شود.