تحقق شعار ما می‌توانیم در حوزه دفاعی و نظامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد خاضع در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مجاهدت های سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی گفت: در جنگ تحمیلی دو ابرقدرت بلوک شرق و غرب حامی صدام بودند اما روحیه استقامت، خودباوری و همچنین حضور نیروهای بسیج و سپاه، عرصه جنگ تحمیلی را به نفع ایران رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه  امروز عرصه دفاع مقدس در عرصه سلامت  مشاهده می شود، گفت: پاسداران و بسیجیان در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی همت و تلاش خود را به کار گرفتند تا سلامت جامعه حفظ شود در این طرح شاهد اثر گذاری و اسقبال مردم و کنترل مبارزه با کرونا بودیم.

,

وی افزود: در  عرصه دفاع مقدس روزی در تامین سیم خاردار عاجز و ناتوان بودیم اما امروز به همت نیروی بسیج و سپاه شاهد تولیدات مختلفی در عرصه دفاعی و فناوری های نظامی روز دنیا هستیم که این پیشرفت ها سب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است.

,

حجت الاسلام خاضع در ادامه گفت: سپاه و بسیج با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور توانستند پیشرفت های مختلفی در عرصه دفاعی  داشته باشند و شعار ما می توانیم را محقق کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه و بسیج با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور سبب پیشرفت در عرصه دفاعی و نظامی شدند و شعار ما می توانیم را محقق کردند.