ایستگاه مسافربری پاتاوه وضعیت مناسبی ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پاتاوه گذرگاه تاریخی کهگیلویه و بویراحمد است که وضعیتی استراتژیک‌ دارند و آن را دروازه ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های جنوبی از سمت شمال کشور می دانند، و در واقع پاتاوه محل تلاقی کریدور شمال به جنوب کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

 

,

اما از وضعیت سوق‌الجیشی و جغرافیایی پاتاوه که بگذریم به مشکلات این بخش می‌رسیم که با وجود همه استعدادها و ظرفیت‌هایی که دارد هنوز محرومیت در این بخش بزرگ وجود دارد و مردم از آن گلایه‌مندند.

,

 

,

یکی از معضلات پاتاوه ایستگاه مسافربری آن به سمت یاسوج مرکز استان است که نظارتی بر آن صورت نمی گیرد و باعث گلایه مندی اهالی این بخش شده است.

,

 

,

در ایام شیوع ویروس کرونا طبق مصوبات ستاد کرونا تاکسی ها باید ۳ نفر مسافر را جابجا کنند که این دستورالعمل در ایستگاه مسافربری پاتاوه رعایت نمی شود و شهروندان بی نظمی در این ایستگاه گلایه دارند.
 

,
,

علاوه بر اینکه ایستگاه مسافربری یاسوج به پاتاوه فاقد هر گونه امکانات اولیه است، افزایش کرایه تاکسی در این مسیر گلایه شهروندان پاتاوه ای را به دنبال داشته است.

,

 

,

 افزایش ناگهانی کرایه تاکسی در مسیر یاسوج_پاتاوه از ۱۰ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان بدون ارایه بخشنامه و دستورالعمل موجب گلایه مسافران این مسیر شده است.

,

 

,

ایستگاه های مسافربری برون شهری در یاسوج همواره با چالش هایی از جمله نداشتن مکان ثابت برای تاکسی ها، ایجاد ترافیک شهری، افزایش دوره ای و بدون نظارت کرایه ها، تاکسی های شخصی و بدون تائیدیه سازمان تاکسیرانی، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا و از این قبیل همراه بوده است.

,

 

,

ایستگاه مسافربری پاتاوه در یاسوج نیز مکان مناسبی ندارد که مشکلاتی برای مسافران و رانندگان به وجود آورده است، همچنین معضلات ترافیکی را به دنبال داشته است.

,

انتهای پیام/

]
گذرگاه تاریخی پاتاوه که به دروازه استان کهگیلویه وبویراحمد مشهور است از ایستگاه مسافربری مناسبی برخوردار نیست.