عدالت را باید در میدان عمل اجرا کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری ایلام اظهار کرد: عدالت را باید در میدان عمل اجرا کرد، تنها با سخنرانی و خطابه امید چندانی به عملیاتی شدن آن احساس نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: توسعه باید در پرتو عدالت اجتماعی باشد در این صورت همه آحاد مردم مزه شیرین آن را می‌چشند.
,
 
,
رییس جمهور ایلام با اشاره به اینکه ایلام باید مرکز صادرات به کشور عراق باشد، گفت: ظرفیت مرز یک فرصت است و باید از این ظرفیت به خوبی برای ایلام توجه شود.
,
 
,
رئیس جمهور بیان داشت: باید زیرساخت‌های در استان ایلام تکمیل شوند، در بحث گردشگری نیز فرصت‌های های خوبی وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی و مدیریت است.
,
 
,
حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: مشکلات حوزه کشاورزی در ایلام باید رفع شود و باید به قطب‌های کشاورزی تبدیل شود، اقداماتی شده ولی کافی نیست.
,
 
,
رئیس جمهور افزود: کارگروهی برای سفر در نهاد ریاست جمهوری هست که و مصوبات پیگیری می‌کند و باید مردم در جریان امورات باشند.
,
 
,
وی ادامه داد: در بحث کرونا همه ظرفیت‌های پای کار آمده و با رهنمودهای رهبری بود که مشکلات به حداقل رسید.
,
 
,
رئیسی گفت: باید برای حل مشکلات کشور همه ظرفیت‌ها پای کار باشند، ما دولت مردمی هستم و باید مردم پای کار باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اصول شهر سازی در حاشیه شهر ایلام مشکل دارد و باید مشکلات حل شود، افزود: باید اقتصاد روستاها فعال شوند تا شاهد حاشیه نشینی در کشور نباشیم.
,
 
,
وی گفت: باید توجه جدی به حاشیه شهر ایلام شود و شهردار و شورا مشکلات حل کنند و اگر توجه نشود مشکلاتی به وجود می‌آید.
,
 
,
رییس جمهوری اظهار کرد: گام‌هایی که برداشته شود باید کمک مردم باشد و اگر مدیران کاری انجام می‌دهند باید مردم احساس تفاوت کنند و اقدامات برای حل مشکلات برای آنها قابل لمس باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اعتبارات و بودجه برای حل مشکلات نیاز است، گفت: ولیی اگر مدیر توانمند باشد بالاتر از اعتبار است.
,
 
,
حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: باید همه کمک کنند که گام‌های دولت برای آبادانی محقق شود.
,
 
,
وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات را می‌شود با مدیریت صحیح حل کرد و این اقدام عملی را امروز وزیر نفت کسانی که جلوی استانداری ایلام جمع شدند حل کردند که نشان از توانمندی مدیریتی ایشان است.
,
 
,
وی ادامه داد: برخی مشکلات با مدیریت قابل حل است و کار در این دولت مدیریت جهادی می‌خواهد تا مشکلات مرتفع شود.
,
 
,
رییس جمهور تصریح کرد: سامانه گرمسیری اعتبار نیاز دارد و انجام نشدن خسارت زیادی در پی دارد و باید با تامین اعتبار مشکل سامانه گرمسیری حل کرد.
,
 
,
وی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت دولت است و فرسودگی پروژه‌ها قابل قبول نیست.
,
 
,
رییس جمهور گفت: باید دغدغه‌های مردم ایلام باید حل شود چرا که مردم این استان دین خود را به انقلاب در دوران دفاع مقدس ادعا کردند.
,
انتهای پیام؛ 
]
رئیس جمهور با اشاره به اینکه عدالت را باید در میدان عمل اجرا کرد، گفت: تنها با سخنرانی و خطابه امید چندانی به عملیاتی شدن آن احساس نمی شود.