پویش مردمی «به تو از دور سلام» به عنوان زیارت نیابتی اربعین برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبادتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های سفر به کربلا پویش مردمی «به تو از دور سلام» با هدف ارتقای روحیه معنوی و بهره‌مندی از فیض زیارت اربعین برای عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در این پویش با مراجعه به سایت اینترنتی zanjanma.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: در روز اربعین از طریق زائران اعزامی، پویش به‌صورت زیارت نیابتی انجام می‌شود.

,

عبادتی افزود: پس از زیارت نیابتی، تصویری از نام و عکس شرکت‌کنندگان در پویش به ایشان ارسال خواهد شد.

,

دبیر پویش مردمی به تو از دور سلام استان زنجان گفت: با توجه به فتوای حضرت آیت‌اله سیستانی مبنی بر امکان انجام زیارت اربعین تا ۱۰ روز بعد از روز اربعین این پویش تا ۳۰ صفر (15 مهر) ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه پویش «به تور از دور سلام» یک پویش مردمیِ دینی و فرهنگی در راستای زیارت نیابتی است، افزود: نهادها و دستگاه‌های مختلفی در اجرای این پویش مشارکت دارند و تاکید نماینده معزز ولی فقیه در استان زنجان این است که دستگاه‌های مربوطه، تمام امکانات خود را جهت اجرای هر چه باشکوه‌تر و گسترده‌تر پویش به‌کارگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
دبیر پویش مردمی «به تو از دور سلام» استان زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های سفر به کربلا پویش مردمی «به تو از دور سلام» با هدف ارتقای روحیه معنوی و بهره‌مندی از فیض زیارت اربعین برای عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.