آخرین وضعیت پرداخت خسارت به اماکن گردشگری زلزله زده دنا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه  چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و  سبب وارد آوردن خسارات و آسیب های مختلفی به اماکن گردشگری، مدارس، ابنیه های فنی، منازل مسکونی در شهرستان دنا  شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همان ابتدای زلزله نیروهای خدمات رسان، بسیج و سپاه و هلال احمر، مسئولان و نهاد های اجرایی برای خدمت رسانی پای کار آمدند و سختی و آلام زلزله زدگان را التیام بخشیدند.

افشین بهمنی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای رسیدگی به اماکن گردشگری خسارت دیده در شهرستان زلزله زده دنا گفت: حدود 29 مورد مجموعه گردشگری در شهرستان دنا مجوز فعالیت دارد که از این تعداد بالغ بر  11 مجموعه گردشگری در اثر زلزله دچار خسارت شده اند.

,
,
,

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دنا به اختصاص اعتبار 11 میلیاردی برای اماکن گردشگری، اقامتی و تفریحی  در این شهرستان خبر داد و گفت: صندوق کارافرینی امید تسهیلات مربوط به زلزله زدگان را پرداخت می کند.

,

 وی در ادامه به ضوابط صندوق کارافرینی برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان اشاره داشت و گفت: تعداد از کسانی که مجتمع گردشگری داشتند تسهیلات دریافت کردند و برخی دیگر با تشکیل پرونده وضعیت پرداخت تسهیلات آنها در دستور کار قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس میراث فرهنگی شهرستان دنا از اختصاص 11 میلیارد تومان اعتبار برای اماکن گردشگری زلزله زده در دنا خبر داد.