احداث اولین پیست دوچرخه سواری تریال اراک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زندیه وکیلی در گفتگو با دیارآفتاب؛  از احداث اولین پیست دوچرخه سواری تریال در اراک خبر داد و گفت: این پیست ویژه رشته های تریال، جامپینگ و BNX (حرکات نمایشی و عبور از موانع) می باشد و از چوب، ‌ضایعات آهنی،‌ سنگ و لاستیک های فرسوده خودرو در طراحی پلکانی و پرشی این محوطه استفاده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

شهردار منطقه یک اراک با اشاره به اینکه این پیست به صورت روباز و فنس کشی بوده، اظهارداشت: رشته تریال و نمایشی مورد علاقه بسیاری از جوانان است.همچنین این رشته جذاب و مفرح برای اولین بار است که در شهر اراک توسعه می یابد.

,

زندیه وکیلی گفت: بی نیازی از جاده و نیز امکان تمرین در شب و فضای کم از مزیت های این رشته است.در رشته‌ تریال اصل بر تعادل است و در این رشته دوچرخه سوار بیشتر با انجام حرکات تعادلی و جفت کشیدن‌ها، دوچرخه را از روی یک مانع به روی مانعی دیگر می‌پراند.این موانع هم می‌توانند مصنوعی مثل محیط‌های شهری و پارک‌ها و هم طبیعی مثل صخره‌ها باشند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
نخستین پیست دوچرخه‌سواری تریال شهر اراک به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع در بوستان معلم در دست احداث و در آینده نزدیک راه اندازی می شود.