اهتمام سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در «تولید مسکن» بیشتر می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد رضا عظیمی زاده  صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان که در سالن جلسات این سازمان و با حضور معاون هماهنگی ‌امور عمرانی استاندار و شهردار یزد برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های " ابوالقاسم ‌محی الدینی " مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداریهای استان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

عظیمی زاده بازه زمانی دو سال اخیر سازمان را دوره ای طلایی برای سازمان همیاری شهرداری های استان دانست و اظهار امیدواری کرد: این مجموعه قوی و تشکیلات منسجم تقویت شود.

,

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ‌ادامه داد: ‌فعالیت های سازمان برنامه محور است و کار تبلیغاتی و شومحور در سازمان معنی ندارد.

,

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان با کار جهادی، مشارکت جویی و پویایی مورد نظر ‌پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان و برای خدمت به مردم دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

,

عظیمی زاده به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت سازمان در این طرح در قالب کارگزا‌ر و برخی پروژه‌ها به عنوان پیمانکار قابل تامل و تاثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام ، این مهم تداوم خواهد یافت.

,

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ‌های استان در پایان تاثیرگذارترین حامی سازمان را هیئت مدیره و معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان عنوان کرد و گفت: ‌هر زمان سازمان از این حمایت به طور کامل برخوردار بوده، توانسته است در پیشبرد اهداف سازمانی خود بهتر و موفق‌تر عمل کند.

,

در پایان این نشست از زحمات و تلاش‌های " ابوالقاسم محی الدینی " مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و محمدرضا عظیمی زاده با حکم استاندار یزد به عنوان مدیرعامل جدید سازمان معرفی گردید.

,

گفتنی است مسئول کارگزاری طرح اقدام ملی سازمان همیاری شهرداریهای استان ، شهردار شهر رفسنجان به مدت ۳ سال ، شهردار شهر یزد ‌به مدت ۵ سال و مدیرکل دفتر فنی استانداری به مدت ۲ سال ازجمله سوابق کاری محمد رضا عظیمی زاده بوده است.

,

انتهای پیا/

]
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد گفت:مشارکت سازمان در طرح اقدام ملی مسکن در قالب کارگزا‌ر و برخی پروژه‌ها به عنوان پیمانکار قابل تامل و تاثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام ، این مهم تداوم خواهد یافت.