آمادگی ناجا برای افزایش گیت های گذرنامه در مرز مهران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از مرز مهران اظهار کرد: بار سنگینی از ورود زائران اربعین به کشور از طریق مرز مهران خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: به کسانی که با پرواز و به صورت هوایی به عتبات عازم شدند، اعلام شده که می‌توانند در بازگشت خود به صورت زمینی از مرز مهران برگردند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی افزود اگر جمعیت زائران اربعین نیز در این مرز به داخل کشور افزایش پیدا کند، ناجا گیت های ویژه و فوق العاده را آماده کرده که با کمترین فرصت و وقت کم کار زائران انجام شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران آمادگی پذیرای زائران عزیز را به طور کامل دارند، افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، سازمان حمل و نقل و سایر سازمان‌ها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبداء به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: همکاران ما تمام تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای مواصلاتی اندیشیده‌اند تا زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرهای خود انتقال شوند.
,
 
,
سردار اشتری از زائران خواست: در حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و هموطنان عزیز که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده‌اند با استراحت کامل در مکان‌های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت و سلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا برای افزایش گیت های گذرنامه در مرز مهران در صورت نیاز خبر داد.