به‌کارگیری ۲۰ هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت برگشت زوار اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: پلیس آماده خدمات رسانی به زائران اربعین برای بازگشت به کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز ایلام بیدار,

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس در رده‌های مختلف برای تأمین امنیت و نظم ترافیکی برای بازگشت زوار به‌کارگیری شده است، گفت: از این تعداد بیش از هفت هزار نیروی کمکی به مرزهای کشور اعزام شده است.

,

اشتری تصریح کرد: در حال حاضر موج بازگشت زائرین اربعین به کشور آغاز شده و ناجا این آمادگی را دارد که علاوه بر مرز مهران در مرز شلمچه نیز زائران را برای ورود به کشور پذیرش کند.

,

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مشکلی در ورود زائران به کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم زائران ورودی به کشور در مرزها از جمله مرز مهران، آمادگی ایجاد گیت های گذرنامه را داریم.

,

اشتری بیان کرد: در حال حاضر زائران بدون معطلی در گیت ها وارد کشور می‌شوند و در صورت نیاز گیت های جدید آماده به کار خواهند شد.

,

وی با اشاره به اینکه ناجا تا آخرین ورود زائر به ایران خدمات رسانی خواهد کرد، یادآور شد: از زائران تقاضا داریم هنگام بازگشت به کشور عجله نکنند و برای جلوگیری از تصادفات احتمالی حتماً استراحت کامل را در دستور کار خود قرار بدهند.

,

 

,

انتهای پیام

]
فرمانده نیروی انتظامی از به‌کارگیری ۲۰ هزار نیروی پلیس در رده‌های مختلف برای تامین امنیت برگشت زوار اربعین خبر داد.