امام راحل نگاه ماتریالیستی را در دفاع مقدس کنار زد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، حجت الاسلام نجات فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس در اردبیل، اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 140 جنگ به ایران تحمیل شده که طولانی ترین نبرد  ۱۲ سال در زمان هخامنشیان به وقوع پیوسته است و در تمامی این جنگ‌ها بجز هشت سال دفاع مقدس، قطعه ای از ایران جدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس تجلی‌گاه خدا باوری و خود باوری و دانشگاه انسان سازی بود که نه تنها به تربیت پرداخت بلکه رزمندگانی همچون شهید سلیمانی به جامعه تحویل داد که دارای مکتب شدند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رهبریت صالح یعنی هشت سال جنگ به کشوری تحمیل شود بدون اینکه قطعه ای از مملکت جدا شود و این بواسطه کنار زدن نگاه ماتریالیستی توسط امام راحل و پیوند شهدا با ائمه اطهار بود.

,

وی با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی مبارزه با استبداد و استکبار است، تصریح کرد: استکبار بر این باور بود که حکومت مردمی را در سوریه برچیند و عربستان به آمریکا قول 17 روزه در این زمینه داده ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز در این کشور ریشه داعش برچیده شد.

,

حجت الاسلام فیاضی تاکید کرد: سیاسیون برخی کشورها از تهدید ایران دم می زنند در حالی تاریخ کبریت توکلی بیشتر از منشا وجودی آنها است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رهبریت صالح یعنی هشت سال جنگ به کشوری تحمیل شود بدون اینکه قطعه ای از مملکت جدا شود.