۲۰ روز مهلت برای جانمایی زمین ۶۰ هزار مسکن در یزد تعیین شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است و دولت نیز این مهم را با جدیت در سطح کشور و به تبع آن در استان یزد دنبال می کند، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی مسکن در استان یزد، زمین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا , .,

وی با اشاره به گستردگی یزد تاکید کرد: مسکن و شهرسازی استان یزد ۲۰ روز مهلت دارد تا زمین مورد نیاز برای ساخت ۶۰ هزار مسکن در سطح استان را جانمایی کند.

, .,

فاطمی با بیان اینکه ازدواج، اشتغال و مسکن، سه دغدغه اصلی و مسئله جدی خانواده‌هاست، افزود: اگر مشکل مسکن حل شود، بخش قابل توجهی از موانع ازدواج جوانان رفع می‌شود ضمن اینکه اشتغالزایی در حوزه مسکن نیز بالاست.

, . ,

وی همچنین از پیگیری ویژه برای تامین مسکن با پایین‌ترین قیمت ممکن برای ایثارگران، معلولان و محرومان خبر داد و گفت: این مهم در دستور کار استان است.

, .,

فاطمی با اشاره به اینکه مسکن اکنون به یک مشکل برای اقشار مختلف مردم تبدیل شده است، عنوان کرد: باید تمام امکانات و ظرفیت‌های استان برای حل مشکلات در این حوزه و البته سایر حوزه‌ها بسیج شود و در این مسیر هیچ توجیهی برای اهمال، عدم پیگیری در کار و وجود بوروکراسی پیچیده و طاقت فرسای اداری وجود ندارد.

, .,

استاندار یزد با تاکید بر اینکه دغدغه دولت، رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: دولت مردمی، قوانین را به نفع مردم تفسیر دو پهلو می کند تا مشکلات مردم حل و فصل شود و معتقدیم نباید با قوانین دست و پاگیر و سخت‌گیری در اجرای قوانین، قانون را به مانعی برای حل مشکلات جامعه تبدیل کنیم.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

,


 

,
]
استاندار یزد گفت: مسکن و شهرسازی استان یزد ۲۰ روز مهلت دارد تا زمین مورد نیاز برای ساخت ۶۰ هزار مسکن در سطح استان را جانمایی کند.